آفتاب

مددی: القائات دشمن به اعتماد بین مردم و دولت خدشه‌ وارد نمی‌کند

مددی: القائات دشمن به اعتماد بین مردم و دولت خدشه‌ وارد نمی‌کند

یک نماینده اصولگرای مجلس با تاکید بر اینکه ملت با تاسی از شعار امسال در صفی واحد پشتیبان جبهه دیپلماتیک هسته‌ای هستند گفت که مردم اجازه نمی‌دهند القائات گمراه کننده دشمن به ویژه آمریکا در موضوع مذاکرات، اعتماد بین دولت و ملت راخدشه دار کند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایسنا، محمدعلی مددی در نطق میان دستور در صحن علنی امروز چهارشنبه مجلس اظهار کرد:‌ انسان‌های آزاده پرچم توحید و عدالت خواهی را در جهان هستی از عراق و سوریه و فلسطین اشغالی تا یمن مقاومت به اهتزاز درآورده‌اند. آن هم در زمانی که در سکوت مرگبار جامعه‌ی بین‌المللی شاهد بمب‌باران‌هاو نسل‌کشی رژیم آل سعود هستیم.

وی افزود: دشمنان دین اسلام با انواع روش‌ها و با آلت دست قرار دادن گروهک‌های وهابی و تکفیری از قبیل داعش سعی در به انزوا کشیدن مکتب انسان ساز اسلام هستند. در این شرایط این انسان‌های آزاده به استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌المللی ثابت کردند که می‌توان با تبعیت از آموزه‌های دینی قله‌های رفیع علم و سیاست را یکی پس از دیگری فتح کرد و روز به روز به افتخارات اسلام ناب محمدی(ص) اضافه کرد که نمونه بارز این موضوع در مذاکرات هسته‌ای ایران با 1+5 مشاهده شد.

این نماینده اصولگرای مجلس تاکید کرد:‌ در حال حاضر با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری روحیه امید بین مردم بیش از پیش تقویت شده و شاهد عظمت و اقتدار ایران اسلامی در جهان هستیم لازم است از تلاش فرزندان غیور و رشید دستگاه دیپلماسی در مذاکرات هسته‌ای قدردانی کرد که با تمام ظرفیت و قدرتمندانه از نظام و عزت انقلاب اسلامی و کشور و ملت دفاع کردند.

مددی ادامه داد:‌ مذاکره کنندگان گزینه‌های آمریکا و متحدانش را برای تحمیل اراده سیاسی به جمهوری اسلامی ناکارآمد ساختند . از طرف دیگر با مقاومت ملت ایران در برابر آمریکا و استکبار جهانی آنها مجبور به فراموش کردن همه گزینه‌های روی میز و جایگزین سازی مسیر دیپلماسی برای حل موضوع هسته‌ای شدند.

وی تاکید کرد: تلاش‌های صادقانه و مجاهد‌ت‌های سیاسی تیم مذاکره کننده و ایستادگی روی خطوط قرمز نظام به عنوان حاصل شکوه مقاومت مردم ایران شایسته قدردانی است. هر چند که بی‌صداقتی‌های آمریکا و گذشته تاریک آنها مسیر سختی را برای آینده این جهاد دیپلماتیک ترسیم می‌کند اما مطمئنیم خط قرمز ما علاوه بر پذیرش حق چرخه غنی سازی هسته‌ای و تحقیق و توسعه دراین حوزه و لغو تمامی تحریم‌های مرتبط به عنوان نقطه ثقل مطالبات به حق ملت ایران است.

نماینده مردم میانه ادامه داد:‌ ملت بزرگ ایران بر اساس شعار نورانی مقام معظم رهبری در مورد دولت و ملت و همدلی و همزبانی در یک صف واحد پشتیبان جبهه دیپلماتیک هسته‌ای خواهند بود و اجازه نمی‌دهند القائات گمراه کننده دشمن به ویژه آمریکا در موضوع مذاکرات اعتماد بین دولت و ملت راخدشه دار کند.

مددی در ادامه با تبریک ولادت امام رضا (ع) به مشکلات حوزه‌ی انتخابیه‌اش اشاره و اظهار کرد: در حال حاضر شهرستان میانه با مشکل کمبود آب مواجه است که لازم است وزارت نیرو به تعهداتش در مورد آبرسانی به اراضی عمل کند . همچنین باید وضعیت شبکه آب و فاضلاب این شهرستان که با معضلات بسیاری دست و پنجه نرم می‌کند رفع شود.

وی با تاکید بر لزوم پرداخت مطالبات کشاورزان گندم کار استان آذربایجان شرقی بعد از گذشت دو ماه از خرید محصولات این کشاورزان خطاب به وزیر بهداشت گفت: علی رغم انجام کارهای بسیاری جهت تحول در نظام سلامت در حالحاضر هزینه‌های غیر متعارفی از همراهان بیمار گرفته می‌شودکه بایداز تحمیل این هزینه‌ها به آنها جلوگیری کرد.

نماینده مردم میانه در پایان با تاکید بر لزوم ایجاد تناسبی بین حقوق کارکنان و پرستاران بیمارستان‌ها با پزشکان ، از وزیر ورزش خواستار انجام مصوبات سفر استانی رئیس جمهور به آذربایجان شرقی شد.

انتهای پیام

کد N934666

وبگردی