آفتاب
ابراهیم یزدی در گفتگو با مهر:

عناصر نفوذی راه ورود آمریکا به کشور را باز می‌کنند

عناصر نفوذی راه ورود آمریکا به کشور را باز می‌کنند

عضو حزب منحله نهضت آزادی گفت: آمریکایی‌ها می‌توانند هم از طریق کانال‌های اقتصادی و هم از طریق عناصر نفوذی در نظام و مراکز قدرت به کشور ورود کنند.

ابراهیم یزدی دبیر کل نهضت منحله آزادی در گفتگو با خبرنگار مهر در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آمریکایی‌ها از چه راه‌هایی می‌توانند به کشور نفوذ کنند اظهار کرد: ما نمی‌توانیم بگوییم آمریکایی‌ها چرا این کارها را می‌کنند. ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی باید بگونه‌ای عمل کنند که هیچ قدرت خارجی توانایی نفوذ در کشور را نداشته باشد. خداوند در قرآن کریم می فرماید شیطان تا زمان یوم المعلوم مهلت داده شده است و راه مقابله با وسوسه‌های شیطان ارتقای سطح ایمان و اتکای به خداوند است.

وی با بیان اینکه پیش روی آمریکایی‌ها انواع و اقسام راه‌های نفوذ وجود دارد گفت: آنها می‌توانند هم از طریق کانال‌های اقتصادی و هم از طریق عناصر نفوذی در نظام و مراکز قدرت به کشور ورود کنند.

یزدی تصریح کرد: امروز عناصر نفوذی آنها در مراکز قدرت حضور دارند. شما فکر می‌کنید کسانی که در حزب جمهوری اسلامی و دفتر نخست وزیری بمب‌گذاری کردند چه کسانی بودند؟ نفوذی آمریکایی‌ها بودند که آن اقدامات را مرتکب شدند.

به گفته این فعال سیاسی اصلاح‌طلب آمریکایی‌ها بلحاظ سیاسی امکان نفوذ در داخل کشور را ندارند و با وجود انتخابات آزاد هیچگاه توانایی ورود به سیستم کشور را نخواهند داشت.

دبیر کل نهضت منحله آزادی تاکید کرد: من معتقدم اگر ما در مقوله اقتصادی به خوبی عمل کنیم، آنها نمی‌توانند از کانال‌های اقتصادی، نفوذی به داخل کشور داشته باشند.

کد N934491

وبگردی