آفتاب

پربیننده های سیاسی3شنبه:شعارهای همدانی ها در استقبال از روحانی/تکذیبه جدید درباره اظهارات احمدی مقدم

پربیننده های سیاسی3شنبه:شعارهای همدانی ها در استقبال از روحانی/تکذیبه جدید درباره اظهارات احمدی مقدم

مصاحبه اخیر فرمانده اسبق نیروی انتظامی، پس از تکذیبیه هایی که در پی داشت، از سوی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، به عنوان بخشی از توطئه ای خوانده شد که قبلا گوشه هایی از آن افشا شده بود.

سردار احمدي مقدم نسبت هايي را به رئيس جمهور پيشين و رئيس مجلس وارد کرده بود که از سوي آنان تکذيب شد. روز گذشته نيز آیت الله هاشمی در ادامه سفر خود به مشهد به اظهارات اخیر سردار احمدی مقدم فرمانده سابق نیروی انتظای درباره رویدادهای سال 88 واکنش نشان داد . اینجا را ببینید.

 روابط عمومی مجمع روحانیون مبارز با تاکیدنیز اظهارات سردار احمدی مقدم را تکذیب کرد. اینجا را ببینید.

متن و حاشیه سفر استانی رئیس جمهور

مردم همدان با شعارهای گرم خود به استقبال از رئیس جمهور و اعضای هیات دولت در بیست و دومین سفر استانی رفتند. اینجا را ببینید.

حجت الاسلام حسن روحانی صبح امروز در بیست و دومین سفر استانی خود به همدان، از همزمانی این سفر با میلاد امام رضا و آغاز هفته دولت ابراز خوشنودی کرده و گفت: امیدوارم مطالبات مردم مورد بررسی قرار بگیرد و این سفر مقدمه ای باشد برای گام های مهم دولت یازدهم برای مردم همدان. اینجا را ببینید.

«رئیس جمهور محترم از دیرباز، علاقه و رابطه ای تنگاتنگ با استان همدان دارد، رابطه ای که خودشان در جمع مردم استان به آن اشاره می کند». این جمله را سید محمد شریعتمداری، معاون اجرایی دولت یک شب قبل از سفر حجت الاسلام حسن روحانی به همدان گفت. اینجا را ببینید.

تصویر جدید اینستاگرام رهبر انقلاب

به مناسبت سالروز تولد امام رضا(ع) پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری تصاویر غبار روبی مضجع شریف رضوی توسط رهبر انقلاب را منتشر کرده است. اینجا را ببینید.

صفحه اینستاگرام دفتر مقام معظم رهبری تصویر منتشر نشده ای از ایشان در حرم مطهر امام رضا(ع) را منتشر کرد. اینجا را ببینید.

 ریاست کمیسیون برجام درغیاب علاء الدین بروجردی با سال ها سابقه دیپلماتیک و فعالیت در حوزه سیاست خارجی به علیرضا زاکانی رسیده است که نه تنها دیپلمات نبوده بلکه بیشترین سابقه وی مربوط به حضور در جریان های دانشجویی ، سیاسی و رسانه است. اینجا را ببینید.

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس انتقادات تندی به رییس مجلس وارد کرد. اینجا را ببینید.

 

/212 17

 

کد N934211

وبگردی