آفتاب

۲۰ کشته و زخمی در انفجار خودروی بمب گذاری شده در الرمادی

۲۰ کشته و زخمی در انفجار خودروی بمب گذاری شده در الرمادی

منابع امنیتی عراق اعلام کردند انفجار خودروی بمب گذاری شده در نزدیکی الرمادی منجر به کشته شدن ۱۳ نفر از نیروهای امنیتی و زخمی شدن ۷ نفر دیگر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، منابع محلی عراق با اعلام این خبر عنوان افزودند: خودروی بمب گذاری شده که یک فرد انتحاری از گروهک تروریستی داعش آن را هدایت می کرد به نیروهای عراقی نزدیک شد و با انفجار در میان نیروهای ارتش و امنیتی عشایر جنوب شرق الرمادی، باعث کشته و زخمی شدن ۲۰ نفر از آنها شد.

پیش از این نیروهای امنیتی و ارتش عراق از کشته شدن ده ها تروریست داعشی و تخریب مخفیگاه های آنها در مناطق مختلف عراق خبر داده بودند. در همین حال ارتش با صدور بیانیه ای اعلام کرد: نیروهای امنیتی به آزادسازی استان الانبار از دست تروریست ها ادامه می دهند و تا کنون توانسته اند منطقه «الجبه» و روستای «الوضاحیه» را آزاد کرده و ۱۷ تروریست را به هلاکت برسانند.

خبر دیگری حاکی است نیروهای پلیس فدرال عراق توانستند ۱۱ تروریست را به هلاکت رسانده و یک خودروی متعلق به آنها را منهدم کنند.  از سوی دیگر جنگنده های عراقی با پرواز در آسمان فلوجه دو تروریست را به هلاکت رسانده و دو خودروی متعلق به آنها را منهدم کردند.

همچنین در حملات جنگنده های ائتلاف بین المللی ضد داعش ۱۷ تروریست به هلاکت رسیده و ۶ سکوی پرتاپ موشک متعلق به آنها در منطقه البغدادی منهدم شد.

کد N934200

وبگردی