آفتاب
با تجلیل از برگزیدگان؛

سیزدهمین جشنواره امام رضا(ع) پایان یافت

سیزدهمین جشنواره امام رضا(ع) پایان یافت

سیزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) همرمان با شب میلاد با سعادت حضرت علی‌بن موسی‌الرضا(ع) با تجلیل از خادمان رضوی پایان یافت.

به گزارش خبرنگار دین و اندیشه خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در آیین اختتامیه سیزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع)که با سخنرانی علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و سید جواد حعفری مدبر عامل بنیاد بین المللی امام رضا (ع) همراه بود، تعدادی از مسوولان از جمله آیت الله سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س)، آیت الله واعظ طبسی تولیت آستان قدس رضوی، تعدادی از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس و استاندار خراسان رضوی حضور داشتند.

در این مراسم از تعدادی از خادمان فرهنگ رضوی داخلی و خارجی در بخش‌های مختلف تجلیل شد.

غلامحسین امیرخانی، خوشنویس؛ احمد پاکتچی در بخش پژوهشی، سیدعلی طباطبایی در بخش جشنهای مردمی، مجید ملامحمدی در بخش کودک و نوجوان، زهرا باقری در بخش رسانه های دیجیتال مورد تجلیل قرار گرفتند.

در بخش بین الملل ابراهیم یعقوب زاکزاکی از نیجریه، میکاییل آلوارز از اسپانیا، محمدعلی توحیدی از پاکستان، سردار حسن از هندوستان، خدیجه سمعلی از تونس، علی ابوالخیر از مصر، ویکتور الکک از لبنان، محمد عالم احمدزاده از افغانستان و یاسین الجبیری از عراق نیز تقدیر شدند.

بر اساس این گزارش، به منظور گسترش هر چه بیشتر فرهنگ رضوی هرساله در دهه کرامت از یکم تا یازدهم ذی‌القعده همزمان با میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) در شهر مقدس قم افتتاح و در شب میلاد ثامن‌الحجج در مشهد مقدس به کار خود پایان می‌دهد.

سیزدهمین جشنواره امام رضا(ع) نیز امسال در 31 استان کشور و 718 نقطه از 79 کشور با برنامه‌های متنوع برگزار شد.

جشنواره سیزدهم امام رضا(ع)، شامل هفت بخش فرهنگی، هنری، پژوهشی، سینمایی، مطبوعات و دیجیتال، کودک و نوجوان و دانشگاهیان بود که همایش‌های مختلفی برای هر بخش تعریف و برگزار شد.

انتهای پیام

کد N934173

وبگردی