آفتاب
بادامچیان:

شهدای انقلاب به دور از افراط و تفریط عمل می‌کردند

شهدای انقلاب به دور از افراط و تفریط عمل می‌کردند

نایب رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: دشمن‌شناسی با بصیرت، نگاه عمیق و پیروی از امامت و رهبری است که محقق می‌شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اسدالله بادامچیان در مراسم بزرگداشت شهدای شهریور، گفت: شهریور ماهی است که در تاریخ انقلاب همچون خرداد ماه آبستن حوادث و وقایع تاثیرگذار بسیاری بوده است و تحلیل این وقایع می‌تواند به شناخت بیشتر ما از وضعیت کنونی کمک کند.

وی با بیان اینکه بصیرت جلوی فریب خوردن از دشمن را می‌گیرد، اظهار کرد: در عرصه سیاست تنها بصیرت نیست که مورد نیاز است بلکه توجه به امامت و هدایت رهبر نیز لازم است و بر مبنای امامت حقه و داشتن بصیرت می‌توان بر جبهه باطل پیروز شد.

نایب رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه شهدای هشتم شهریور از یاران عاشورایی انقلاب هستند، گفت: ویژگی‌هایی چون عافیت‌طلبی، محافظه‌کاری، تندروی و کندروی در یاران عاشورایی هر زمانی وجود ندارد و از طرف دیگر آنها هیچ‌گاه با بصیرتی که دارند از ظاهرالصلاح‌ها فریب نمی‌خورند.

بادامچیان با تاکید بر اینکه مذاکره با دشمن باید مثل مذاکره حضرت ابوالفضل (ع) در روز عاشورا باشد، گفت: مذاکره اگر مثل سخنان حضرت ابوالفضل العباس (ع) در روز عاشورا با دشمن باشد و هدایت، امامت و ولایت را به همراه داشته باشد مجاهدت است.

وی افزود: در تمام عرصه‌های زندگی باید دنباله‌روی سخنان امامت و رهبری جامعه بود و باید بر اساس وظیفه‌ای که امامان در گوش انسان قرار می‌دهند حرکت کرد. گاهی این وظیفه در میدان بودن را می‌طلبد و گاهی چون امام سجاد باید در خیمه ماند و به میدان نرفت.

بادامچیان با بیان اینکه شهدا به دلیل دشمن‌شناس بودن‌ آماج تهمت‌ها و ترورها قرار می‌گرفتند، خاطرنشان کرد: شهدای گرانقدر انقلاب کسانی بودند که به دور از افراط و تفریط عمل می‌کردند و در صف اعتدال ناب قرار داشتند نه اعتدال لیبرالی و اعتدالی که برای به دست آوردن مقام باشد.

بادامچیان افزود: هیچ وقت کسی از عناصر تندرو و یا لیبرال مسلک در طول تاریخ انقلاب مورد هدف تروریست‌ها و منافقین قرار نگرفت چون ضد انقلاب از سوی آنها خطری را احساس نمی‌کرد.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید اسدالله لاجوردی، گفت: لاجوردی دشمن‌شناس بزرگی بود که در راستای شناخت انحراف و ریشه‌کن کردن آن عمل می‌کرد و مصداق بارز مجاهدین راه خدا بود که در نهایت نیز خدا به او پاداش شهادت داد اما وقتی به شهادت رسید از سوی لیبرال‌ها و منافقان عنوان شد که او کشته شده است.

نایب رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به سالروز شهادت شهدای هشتم شهریور، افزود: رجایی شهیدی بود که همه وجودش سرشار از عرفانی صمیمی و ناب بود و با بصیرت تمام دشمن را حتی در تبریک به ریاست‌جمهوری خودش می‌شناخت. او کسی بود که در عین بصیرت، حقیقت را در پذیرش امامت امام راحل می‌گفت و خود را مقلد او می‌دانست.

وی افزود: باهنر نیز همه وجودش عشق به خدا، امام و مردم بود و به دور از افراط و تفریط در کنار شهید بهشتی به تبلیغ اسلام می‌پرداخت.

بادامچیان در پایان اظهار کرد: شناخت با بصیرت امامت و ولایت و آگاهی از ترفندهای دشمنان به هر شکلی که در صحنه حاضر شوند و پرهیز از افراط و تفریط جز با در خط ولایت و امامت بودن میسر نمی‌شود و این تنها مسیری است که ما را به اعتلا و سربلندی خواهد رساند.

به گزارش ایسنا، این مراسم با حضور محمدجواد ظریف وزیر خارجه کشورمان، محمدرضا باهنر، محمد نبی حبیبی، حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی‌اژه‌ای، ناصر سراج و محسن رفیق‌دوست در مجتمع فرهنگی سرچشمه (یادمان شهدای هفتم تیر) برگزار شد.

انتهای پیام

کد N933990

وبگردی