آفتاب
بادامچیان در بزرگداشت شهدای شهریورماه:

مذاکره اگر با هدایت و حمایت امامت باشد، مجاهدت است

مذاکره اگر با هدایت و حمایت امامت باشد، مجاهدت است

نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه شهدای شهریور همانند یارانه عاشورا با لبخندهای دشمن فریب نمی خوردند گفت: مذاکره با دشمن اگر همانند ابوالفضل العباس با هداتیت امامت باشد مجاهدت است.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم بزرگداشت شهدای شهریورماه با عنوان «یادمان آئینه داران آفتاب» عصر امروز سه شنبه در مجتمع فرهنگی سرچشمه تهران با حضور جمعی از فعالین سیاسی همچون محمد جواد ظریف وزیر امورخارجه کشورمان، غلامحسین محسنی اژه ای معاون اول قوه قضائیه، ناصر سراج رئیس سازمان بازرسی کل کشور، محمدرضا باهنر نایب رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

اسدالله بادامچیان نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری در این مراسم با بیان اینکه ماه شهریور در تاریخ انقلاب اسلامی همچون خردادماه جایگاه تاثیرگذاری دارد اظهار کرد: شهدای شهریور ماه همچون یاران عاشورا دارای بصیرتی مثال زدنی و از شخصیتی نافذ برخوردار بودند.

وی افزود: بصیرت موجب می‌شود انسان دشمن را به خوبی بشناسد و از لبخندهای او فریب نخورد تا بتواند پیروزی‌هایی را برای جبهه حق تامین کند. شهدای شهریورماه از جنس این انسانها بودند.

بادامچیان با تاکید بر اینکه عافیت طلبی، محافظه کاری، تندروی و کندروی در یاران عاشورایی جایی ندارد خاطرنشان کرد: ظاهر الصلاه بودن، افراد دشمن شناس را نمی تواند فریب دهد چرا که در تاریخ ابوموسی اشعری‌هایی وجود داشتند، افراد ناآگاه و بی بصیرت فریب ظاهر آنها را می خوردند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: مذاکره با دشمن اگر همانند ابوالفضل العباس (ع) با هدایت و حمایت امامت باشد مجاهدت است.

وی اظهار کرد: آنچه که در کربلای هر روزگار وجود دارد بصیرت و دشمن شناسی صحیح است. شهدای شهریورماه همین گونه بوده اند.

بادامچیان با بیان اینکه تمامی قدرت طلبان و عافیت طلبان علیه این گونه شهدا در یک صف قرار دارند، گفت: این شهیدان بودند که بدون افراط و تفریط و محافظه کاری در خط اعتدال انقلابی قرار داشتند و همانند اعتدالی های لیبرالی که برای کسب مقام مصلحت سنجی می کردند، نبودند.

بادامچیان تصریح کرد: شما در تاریخ انقلاب هیچ عنصر میانه رو، عافیت طلب و لیبرالی را سراغ ندارید که ترور شده باشد چرا که دشمنان با این افراد هیچ کاری نداشتند.

وی با اشاره به تقابل جریانهای نفاق و لیبرال با شهیدانی همچون اسدالله لاجوردی خاطرنشان کرد: وقتی که لاجوردی به شهادت رسید جریانات لیبرالی و اصلاح طلبی در خبرهای خود ننوشتند که وی شهید شد بلکه نوشتند لاجوردی کشته شد.

کد N933966

وبگردی