آفتاب
نقوی حسینی:

کمیسیون بررسی برجام حداقل هفته‌ای سه بار تشکیل جلسه خواهد داد

کمیسیون بررسی برجام حداقل هفته‌ای سه بار تشکیل جلسه خواهد داد

سخنگوی کمیسیون ویژه بررسی برجام از برگزاری سومین جلسه کمیسیون ویژه در بعدازظهر امروز خبر داد و گفت که امروز چگونگی بررسی و روش رسیدگی برجام مشخص می‌شود.

سید حسین نقوی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در توضیح جلسه صبح امروز کمیسیون ویژه بررسی برجام گفت : در این جلسه بعد از تعیین جدول زمان‌بندی برگزاری جلسات، مقرر شد که جلسات کمیسیون حداقل هفته‌ای سه بار باشد.

وی با بیان اینکه در این جلسه در مورد نحوه بررسی برجام بحث و بررسی شد افزود: نظر اکثریت اعضا بر این است که برجام براساس موضوعات بررسی شود به طوری که بعد از احصا نقاط ضعف و قوت در هر موضوعی، وارد موضوع دیگر شویم. به طور مثال موضوع تحریم‌ها در متن و ضمائم برجام بررسی شود و بعد از آن نقاط ضعف و قوت آثار کوتاه میان و بلند مدت مورد رسیدگی قرار گیرد سپس وارد موضوع دیگر مثل بازرسی‌ها شویم.

به گفته نقوی حسینی در جلسه بعدازظهر امروز روش بررسی برجام، روزهای برگزاری و موضوعات جلسات مشخص می‌شود.

سخنگوی کمیسیون ویژه بررسی برجام در مورد حضور مسوولان در این کمیسیون گفت: از کلیه کارشناسان، متخصصین، مدیران دستگاه‌های اجرایی مربوط به موضوع دعوت می‌شود منتها منوط به موضوع مورد بحث در هر جلسه است.

وی در پایان در مورد انتشار اخباری درخصوص بازرسی این کمیسیون از مراکز هسته‌ای و نظامی گفت: این موضوع پیشنهاد آقای بذرپاش است که هنوز در کمیسیون مطرح نشده است.

انتهای پیام

کد N933459

وبگردی