آفتاب

وحشت ارتش عربستان از رویارویی با نیروهای انصارالله یمن

وحشت ارتش عربستان از رویارویی با نیروهای انصارالله یمن

منابع میدانی در شمال یمنی می‌گویند که استفاده کارآمد نیروهای انصارالله از سلاح‌های پیشرفته باعث شگفتی و ترس فرماندهان نظامی سعودی شده و به محض آغاز حمله‌ای از سوی انصارالله، نظامیان سعودی فورا پا به فرار می‌گذارند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه العهد لبنان، این منابع می‌گویند، دلیل فرار سربازان و نظامیان عربستانی در مرز با یمن ترس و وحشت آن‌ها از موشک‌های ضد زره کورنت است که ارتش یمن و کمیته‌های مردمی در عملیات علیه پایگاه‌های نظامی عربستان در جیزان، عسیر و نجران به شکل کارآمدی از آن استفاده می‌کنند.

با افزایش حملات ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با استفاده از این موشک‌ها، ترس و وحشت در میان نظامیان عربستانی که دارای تجهیزات پیشرفته و خودروهای زرهی هستند، ایجاد شده و به محض آغاز حمله‌ای از سوی یمن تجهیزات خود را رها کرده و فورا پا به فرار می‌گذارند.

اخیرا ارتش یمن و انصارالله حملات شدیدی را علیه پایگاه‌های نظامی سعودی در واکنش به حملات متجاوزانه ریاض به یمن انجام داده‌اند که موجب کشته شدن تعدادی از سربازان عربستانی در مرزها شده است. عربستان خود نیز به کشته شدن تعدادی از نظامیانش از جمله یک سرلشکر ارتش این کشور اعتراف کرده است.

انتهای پیام

کد N933264

وبگردی