آفتاب
در هفته دولت انجام شد

افتتاح پنج پروژه با اعتبار 65 میلیارد تومان در بندرعباس

افتتاح پنج پروژه با اعتبار 65 میلیارد تومان در بندرعباس

وزیر کشور هرمزگان را استانی مهم و استراتژیک دانست.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خلیج فارس، عبدالرضا رحمانی فضلی در گفتگو با جاسم جادری استاندار هرمزگان از طریق ویدئو کنفرانس که در نخستین روز از هفته دولت همزمان با افتتاح مرکز داده و مرکز مدیریت رخدادها و حوادث وزارت کشور صورت گرفت، با تشکر و قدردانی از زحمات و تلاش‌های استاندار هرمزگان و دیگر مدیران استان، هفته دولت را تبریک گفت و خطاب به او گفت: خداوند توفیق داده که شما استاندار استان مهم و استراتژیک و مردمان بسیار خوب استان هرمزگان باشید.

وی ادامه داد: امیدوارم بتوانید در شان مردم هرمزگان در خدمت رسانی به این مردم موفق باشید.

وزیر کشور با اشاره به افتتاح مرکز داده و مرکز مدیریت رخدادها و حوادث وزارت کشور، عنوان کرد: این سیستم بسیار مناسب است و باید در تمام مناطق کشور فعال شود و در جهت برقراری امنیت پایدار در استان‌ها، این ظرفیت مورد استفاده قرار گیرد.

استاندار هرمزگان نیز در این ارتباط ویدئو کنفرانسی، گفت: در استان هرمزگان با ظرفیت‌ها و امکانات مناسب، زمینه سرمایه گذاری‌های بزرگ فراهم است تا توسعه پایدار را مبتنی بر اقتصاد مقاومتی در این استان محقق کنیم.

جادری با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر، عنوان کرد: در اولین روز از هفته دولت پنج پروژه با اعتبار 65 میلیارد تومان در شهرستان بندرعباس افتتاح شد.

وی ادامه داد: افتتاح این پروژه‌ها به نیابت از 663 پروژه با اعتبار 794 میلیارد تومان که در هفته دولت در سراسر هرمزگان به بهره برداری می رسد، صورت گرفت.

استاندار هرمزگان با اشاره به سرمایه گذاری‌های بزرگ صورت گرفته در این استان، افزود: بیش از پنج میلیارد دلار سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس انجام شده که 3.5 میلیارد دلار آن در سال 93 صورت گرفت و برای سه هزار نفر اشتغالزایی خواهد داشت.

جادری تصریح کرد: در استان هرمزگان با ظرفیت‌ها و امکانات مناسب، زمینه سرمایه گذاری‌های بزرگ فراهم است تا توسعه پایدار را مبتنی بر اقتصاد مقاومتی در این استان محقق کنیم.

انتهای پیام

کد N933237

وبگردی