آفتاب

نکو: به عملکرد دولت نمره 20 می دهم

نکو: به عملکرد دولت نمره 20 می دهم

خانه ملت نوشت:

ابراهیم نکو، نماینده مردم رباط کریم در مجلس با اشاره به اینکه عملکرد دولت باید مورد ستایش قرار گیرد اظهار داشت: در روابط بین الملل مدیریت منحصر به فرد و ویژه ای داشت که آثار مثبت آن را می توان در آینده مشاهده کرد.

وی افزود: به لحاظ فنی و تخصصی باید به دولت یازدهم در زمینه مسایل داخلی و بین المللی نمره ای در حد عالی داد و نباید در این زمنیه تابع احساسات و برخی مسایلی که منتقدان و رقبا مطرح می کنند قرار گرفت.

نماینده مردم رباط کریم عملکرد دولت را همچنین در مقایسه با دولت قبل مثبت دانست و افزود: اگر دولت یازدهم رویه دولت گذشته را ادامه می داد امروز شاهد بهم ریختگی بازار اقتصادی و افزایش تورم در کشور بودیم.در زمینه اجرای برخی برنامه ها مانند هدفمندی یارانه ها دولت قبل بسیار ضعیف عمل کرد و به بی نظمی ها دامن زد اما دولت فعلی در اجرای این قانون عملکرد مثبتی داشت. وی ادامه داد: دولت یازدهم تورم را کاهش داده و به واحدهای تولید امنیت داد.

نکو در عین حال تصریح کرد: آن چیزی که از زبان مردم باید قضاوت کرد این است که هنوز آثار مثبت اقدامات دولت به سفره های مردم نرسیده است که البته ریشه های این مسئله مربوط به دولت قبل می شود.

این نماینده مجلس افزود: با توجه به این موضوع و ملموس نبودن اقدامات دولت در زندگی مردم شاید آنها نمره عالی به دولت ندهند اما در صورتی که مردم آثار اقدامات مثبت دولت را به صورت مستقیم در زندگی خود مشاهده کنند در آن صورت دولت را بسیار موفق خواهند دید.

وی همچنین معتقد است: دولت یازدهم در حال پاکسازی مشکلات عدیده ای مربوط به دولت قبل است که به دنبال این پاکسازی بازسازی صورت خواهد گرفت و از نگاه مردم این بازسازی مهم است و تصور می کنم در آینده دولت به این موضوع خواهد پرداخت.

این نماینده مجلس همچنین درباره عملکرد دولت در حوزه سیاست داخلی گفت: آن چیزی که جامعه آرام به آن نیازد دارد رویه ای است که دولت در پیش گرفته است و هیچ زمانی گروه و جناحی را به دلیل مواضع و دیدگاهش به چالش نکشیده است و تنها دولتی است که شاهد بیشترین حملات از سوی رقبا و منتقدان علیه خودش است این در حالی است که دولت واکنش جدی نسبت به این نوع برخوردها نداشته است .

نکو افزود: دولت یازدهم به آرامش در جامعه علاقمند است و معتقد به حضور تمام جناح های قانونی بوده و درصدد حذف رقیب نیست.

نماینده مردم رباط کریم در مجلس با اشاره به اینکه شاهد تحقق وعده های بسیاری در زمینه سیاست داخلی هستیم تصریح کرد: دولت در زمینه قانون احزاب و فعالان عرصه سیاسی نگاهی مثبت و منصفانه داشته و در مجموع به عمکلرد دولت نمره 20 می دهم.

29220

کد N932494

وبگردی