آفتاب
وزیر کشور:

در حوزه امنیت داخلی هیچ مشکلی وجود ندارد

در حوزه امنیت داخلی هیچ مشکلی وجود ندارد

وزیر کشور تصریح کرد: امروز کشور در حوزه امنیت داخلی از ثبات کاملی برخوردار است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ، عبدالرضا رحمانی فضلی در نشستی که بعدازظهر امروز به مناسبت هفته دولت در وزارت کشور برگزار شد، با تبریک هفته دولت و دهه کرامت یاد و خاطره شهدا رجایی و باهنر را گرامی داشت.

وی با بیان این‌که دولت جمهوری اسلامی ایران توفیق پیدا کرده است که در لوای اسلام و اعتقادات دینی و تحت رهبری ولی فقیه میراث‌دار حکومتی باشد که آرزوی چندین ساله مردم بودده است، خاطرنشان کرد: به عنوان دولت جمهوری اسلامی ایران باید بدانیم که وارث کدام ‌آرزوها و اهداف بلند هستیم و باید بدانیم که چه هزینه‌هایی برای دستیابی به این اهداف صرف کرده‌ایم.

رحمانی فضلی افزود: شکرگزار و قدردان انقلاب و میراث شهدا و مردم عزیزی هستیم که با مقاومت و استقامت خود دولت و حکومت را یاری می‌کنند.

وزیر کشور در ادامه صحبت‌های خود با بیان این‌که دولت یازدهم طی دو سال خدمت خود همواره تحت حمایت رهبری و مردم بوده است، گفت: در حوزه‌های مختلف از جمله حوزه اقتصادی شاهد ایجاد ثباتی نسبی در کشور و ورود این بخش به حوزه رونق بوده‌ایم و با توجه به شرایطی که پیش رو داریم یقیناً اوضاع اقتصادی کشور نیز در آینده بهتر خواهد شد.

رحمانی فضلی افزود: دولت به تنش‌ها و ایجاد شرایط مطلوب در روابط بین‌الملل که به تدریج هر چیزی که به عنوان تحریم و محرومیت مطرح بود رفع خواهد شد و با ظرفیت‌هایی که در کشور وجود دارد گام‌های بلندی به همراه ملت برداشته خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به وضعیت کشور در حوزه سیاست داخلی خاطرنشان کرد: به لطف خدا در این حوزه طی دو سال اخیر با ثبات و نشاط مواجه بودیم که فعالیت احزاب، ‌NGOها و ایجاد وحدت و انسجام داخلی و نیز همراهی و همدلی سران قوا و مسئولین و مردم همه نشان از نشاط سیاسی توأم با فعالیت است.

وزیر کشور با اشاره به برگزاری دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در سال جاری، تصریح : امروز همه از مردم و مسئولان اجرایی و نظارتی گرفته تا نامزدهای انتخابات خود را آماده می‌کنیم تا بار دیگر قدرت ملی خود را در عرصه سیاسی توأم با مشارکت قوی تحت لوای قانون اساسی و سلامت انتخابات به نمایش بگذاریم.

رحمانی فضلی همچنین به وضعیت امنیت داخلی کشور اشاره و با تأکید بر این‌که طی دو سال اخیر تلاش‌های خوبی در این زمینه صورت گرفته است،‌ خاطرنشان کرد: در حوزه امنیت داخلی هیچ مشکلی و ناامنی وجود ندارد و به لطف خدا امروز کشور از لحاظ امنیتی در ثبات کامل و شرایط مناسب و پایداری قرار دارد.

وی با بیان این‌که رصد و دیده‌بانی کامل در داخل کشور برقرار است،‌ گفت: در راستای تقویت امنیت داخلی وزارت کشور تلاش می‌کند که با توسعه پایدار و فعال کردن اوضاع اقتصادی بتواند امنیت داخلی کشور را افزایش دهد.

ادامه دارد...

انتتهای پیام

کد N932350

وبگردی