آفتاب
استاندار خراسان‌شمالی:

دامن‌زدن به موضوع تقسیمات کشوری در تبلیغات انتخابات، خیانت است

دامن‌زدن به موضوع تقسیمات کشوری در تبلیغات انتخابات، خیانت است

استاندار خراسان‌شمالی گفت: دامن زدن به موضوع تقسیمات کشوری در تبلیغات انتخابات خیانت به مردم و کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه خراسان‌شمالی، علی اکبر پرویزی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در پایان امسال شاهد برگزاری دو انتخابات بسیار مهم در کشور خواهیم بود، افزود: نمایندگان در تبلیغات خود نباید به سه حوزه تقسیمات کشوری، اقوام و مذاهب و مسائل امنیتی وارد شوند.

وی با تاکید بر اینکه این دور از انتخابات مهم و حیاتی است، ادامه داد: تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا فضایی امن و مطمئن برای برگزاری این دور از انتخابات ایجاد کنیم.

پرویزی اظهار کرد: تلاش خواهیم کرد تا هیچ مدیری جهت‌گیری خاصی نداشته باشد و بر روی این موضوع حساسیت و مراقبت خواهیم داشت.

وی بیان کرد: هم اکنون کاندیداها به صورت غیررسمی تبلیغات خود را آغاز کرده‌اند اما همه فعالیت‌های آنان را رصد خواهیم کرد و این امر در تایید صلاحیت و یا عدم آن تاثیرگذار خواهد بود.

استاندار با بیان اینکه با نزدیک شدن به زمان انتخابات انتقادات از دولت از سوی کاندیداها آغاز خواهد شد، تاکید کرد: کاندیداها به مسئولان دولت، تهمت و افترا نزنند اما نقد منصفانه داشته باشند. ما مصون از اشتباه نیستیم و به طور قطع در کار ما انتقاداتی نیز وجود دارد اما همه تلاش‌ها برای توسعه استان خواهد بود.

انتهای پیام

کد N932291

وبگردی