آفتاب

به آتش کشیدن منزل دیگر طایفه دوابشه در روستای دومای نابلس

به آتش کشیدن منزل دیگر طایفه دوابشه در روستای دومای نابلس

افراد ناشناس بامداد امروز (دوشنبه) یک منزل طایفه دوابشه را در روستای دوما واقع در جنوب شرق شهر نابلس به آتش کشیدند که این حادثه هیچ خسارت جانی در بر نداشت و احتمال می‌رود که این حادثه نیز جنایت جدید شهرک نشینان صهیونیست باشد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، غسان دگلس مسئول پرونده شهرک سازی در شمال کرانه باختری خاطرنشان کرد که بامداد امروز منزل "منور رشید دوابشه" به صورت عمدی به آتش کشیده شد که منجر به سوختن کامل یکی از اتاق‌های آن و مسمومیت یکی از افراد این خانواده در اثر استنشاق دود غلیظ شد و این فرد برای مداوا به بیمارستان منتقل شد.

پس از این حادثه، نیروهای امداد و نجات خود را به محل رساندند و توانستند ضمن مهار آتش، اعضای خانواده دوابشه را به سلامتی از میان شعله‌های آتش خارج کنند.

دگلس تصریح کرد که این حادثه مشابه همان حادثه به آتش کشیده شدن منزل خانواده شهید "سعد دوابشه" در همین روستا صورت گرفته است که یک ماه پیش به دست شهرک نشینان صهیونیست اتفاق افتاد. در هر دو حادثه مواد آتش زا از پنجره به داخل منزل انداخته شده است، اما این بار عاملان جنایت هیچ شعاری روی دیوارهای این منزل ننوشته‌اند تا هویت‌شان مشخص نشود.

وی افزود: هنوز برای اطمینان از هویت عاملان این جنایت و معرفی آنها زود است و نباید در متهم کردن شهرک نشینان صهیونیست عجله کرد تا در صورت اثبات دست نداشتن آنها در این حادثه، رژیم صهیونیستی از این مساله به عنوان بهانه‌ای برای تبرئه این شهرک نشینان از جنایت قبلی در حق خانواده سعد دوابشه استفاده نکند.

شهرک نشینان صهیونیست حدود یک ماه پیش منزل سعد دوابشه در روستای دوما را به آتش کشیدند که منجر به زنده سوختن "علی دوابشه" نوزاد 18 ماهه و شیرخواره این خانواده در آتش و شهادت پدر و مادر وی در اثر شدت جراحات وارده شد.

انتهای پیام

کد N932180

وبگردی