آفتاب

ایهود باراک: نتانیاهو فردی ضعیف است/ واکنش دفتر «بی بی»

ایهود باراک: نتانیاهو فردی ضعیف است/ واکنش دفتر «بی بی»

وزیر جنگ اسبق رژیم صهیونیستی در ادامه افشاگری هایی که واکنش تل آویو را در پی داشته است، نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس را به ضعف و بدگمانی متهم کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تایمز اسرائیل، «ایهود باراک» وزیر جنگ اسبق رژیم صهیونیستی در ادامه افشاگری های اخیر که موجب خشم تل آویو شده است «بنیامین نتانیاهو» را نخست وزیر ضعیفی خواند که تا وادار نشود دست به هیچ اقدام اساسی نخواهد زد.

وی در نخستین دور از افشاگری های خود در گفتگو با شبکه دو رژیم صهیونیستی مدعی شد نتانیاهو در سالهای ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱ آمادگی حمله به تاسیسات هسته ای ایران را داشت اما برخی از شخصیتهای اسرائیلی وقت، مانع تحقق این امر شدند.

اما باراک به این مقدار کفایت نکرده و با انتشار پیام ضبط شده دیگری از همان شبکه خبری بار دیگر انگشت اتهام خود را به سوی نتانیاهو نشانه رفت.

وی در این باره گفت: «بی بی» در بدگمانی خود غوطه ور شده و بین بیم و امید دست و پا می زند. او ضعیف است و جز به اجبار قدمی بر نمی دارد.

دفتر نتانیاهو نیز در واکنش به این اتهام جدید بیانیه ای صادر کرده و مدعی شد: زمان آن رسیده که به این سخنان غیر مسئولانه درباره امنیت ملی اسرائیل پایان بدهیم. نتانیاهو بی آنکه از سختی ها طفره برود با خطرات و تهدیدها مواجه می شود و به دفاع از شهروندان و امنیت کشور ادامه می دهد.

کمیته دفاعی و امور خارجی پارلمان رژیم صهیونیستی (کنیست) نیز در واکنش به این اقدام از برنامه خود برای تحقیق پیرامون صحت ادعاهای باراک در باره حمله به ایران خبر داد.

کد N931963

وبگردی