آفتاب
خضری در گفت‌وگو با ایسنا مطرح کرد؛

ائتلاف و همگرایی جریانات همسو به نفع شور انتخاباتی کشور است

ائتلاف و همگرایی جریانات همسو به نفع شور انتخاباتی کشور است

نماینده مردم پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که احزاب باید برنامه محور باشند، گفت: ائتلاف و همگرایی جریانات به نفع کشور است.

رسول خضری در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با تاکید بر این که در کشور حزب فراگیر نداریم و این جریانات سیاسی هستند که ایام انتخابات فعالیت می‌کنند، اظهار کرد: در واقع اگر احزاب فراگیر داشته باشیم اثرات مثبت بسیاری را به دنبال دارد؛ زیرا احزاب با برنامه فعالیت می‌کنند و به نوعی برنامه محور هستند و چنانچه موفقیت آمیز باشند اقبال عمومی هم پیدا می‌کنند.

وی افزود: اما گاهی اوقات متاسفانه روی کارآمدن و فعالیت احزاب به صورت احساسی و یا در بستر جریان سازی شکل می‌گیرد و بعد از انتخابات متوجه می‌شویم برنامه خاصی که برای جامعه و مردم مفید باشد ارائه نکرده‌اند.

نماینده مردم پیرانشهر در مجلس خاطرنشان کرد: بنابراین، این جریانات نه قابل تشویق هستند و نه تنبیه و روی آن‌ها نمی شود حساب باز کرد زیرا پس از انتخابات از این جریانات کسی نیست که پاسخگوی مردم باشد.

خضری با بیان این که فعالیت احزاب باید تابع وفاداری آن ها به قانون اساسی و اعتقاد و التزام عملی به اسلام باشد، گفت: احزاب باید در راستای مصالح نظام گام بردارند و به گونه‌ای عمل کنند که به نفع منافع ملی کشور باشد لذا اگر در این شرایط احزاب هم سو و با یک دیدگاه اگر ائتلافی هم داشته باشند بسیار مفید و خوب خواهد بود.

وی همچنین اظهار کرد: معتقدم که فعالیت احزاب و جریانات هنگام ورود به جایگاهی مانند مجلس شورای اسلامی باید به صورت دیالوگ باشد نه مونولوگ، زیرا هم رأیی و هم راستایی جریانات می تواند به بهتر انجام شدن امورات در کشور کمک کند.

نماینده مردم پیرانشهر در مجلس در پایان تاکید کرد: ائتلاف، همسویی و همگرایی جریانات و احزاب به نفع شور انتخاباتی است و مردم بیشتر برای مشارکت در این عرصه تمایل نشان می دهند.

انتهای پیام

کد N931608

وبگردی