آفتاب

واکنش میهایلوویچ بعد از ناکامی در نخستین گام

واکنش میهایلوویچ بعد از ناکامی در نخستین گام

سرمربی میلان اعتراف کرد که تیمش مستحق شکست خوردن برابر فیورنتینا در هفته نخست رقابت های سری A بود. با این حال تاکید کرد که هواداران میلان به زودی تیمی متفاوت خواهند دید.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت گل، به نظر می رسد که نتایج کابوس وار میلان با وجود تغییرات زیادی که در فصل جابه جایی تابستانی داشته است همچنان ادامه دارد. میلان که در هفته نخست رقابت های سری A در خانه فیورنتینا به میدان رفت با دو گل بازی را واگذار کرد تا شرایط برای این تیم سخت شود.

میهایلوویچ، سرمربی جدید روسونری در نشست خبری بعد از بازی اعتراف کرد که فیورنتینا شایسته پیروزی بود و تیمش با این چنین بازی‌هایی شانسی برای پیروزی ندارد.

او گفت: فیورنتینا با بازی خوبی که به نمایش گذاشته نشان داد که شایسته پیروزی در این دیدار است. آنها توپ را به خوبی به گردش در می‌آوردند و بهتر از ما ظاهر شدند.

او ادامه داد: این دیدار جنگ بین خط میانی بود که به سود حریف به پایان رسید. در خط میانی عملکرد خوبی از خود نشان ندادیم و رقابت را به حریف واگذار کردیم. نهایت تلاش خود را می‌کنیم تا در دیدارهای آینده بهتر ظاهر شویم. کارت قرمزی که در دقیقه 36 دریافت کردیم همه چیز را تغییر داد. با یک یار کمتر بازی کردن برابر فیورنتینا آن هم در فلورانس بسیار سخت است. بلافاصله بعد از 10 نفره شدن گل خوردیم. باید اعتراف کنم که حریف شایستگی بیشتری برای پیروزی در این دیدار داشت.

سرمربی جدید میلان به آینده تیمش امیدوار است. او گفت: میلان در فصل جابجایی تابستانی تغییرات زیادی داشته است و برای بهتر شدن به زمان نیاز دارد. الان سیستم بازی میلان تغییر کرده است. من بازیکنانی با توانایی‌های متفاوت در اختیار دارم و اطمینان دارم که در آینده می‌توانیم عملکرد بهتری از خود نشان دهیم.

یکی از بازیکنانی که این روزها خبرهای زیادی درباره پیوستن او به میلان به گوش می رسد ماریو بالوتلی مهاجم جنجالی لیورپول است. میهایلوویچ در این باره گفت: من هیچ تماسی با ماریو نداشته‌ام و در این باره حرفی با هم نزده‌ایم. باشگاه به خوبی می داند که من به چه بازیکنانی نیاز دارم.

احتمال جدایی بالوتلی از لیورپول و بازگشتش به فوتبال ایتالیا بسیار زیاد است، چرا که برندان راجرز سرمربی لیورپول اجازه تمرین کردن این بازیکن جنجالی با تیم نخست لیورپول را نداده است و این باعث می‌شود تا احتمال جدایی سوپر ماریو از قرمز پوشان آنقیلد قوت گیرد.

انتهای پیام

کد N931541

وبگردی