آفتاب

تذکر یک نماینده به وزرای آموزش و پرورش، دادگستری و تعاون

تذکر یک نماینده به وزرای آموزش و پرورش، دادگستری و تعاون

نماینده دهلران و دره‌شهر در مجلس گفت: امسال حدود 4000 میلیارد تومان برای ایجاد فرصت‌های شغلی پیش‌بینی شده است شش ماه از سال مالی گذشت ولی هنوز هیچ اقدام عملی انجام نشده است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایسنا، علی محمد احمدی در تذکر شفاهی به وزیر آموزش و پرورش، گفت: اهتمام جدی در رفع مشکلات فرهنگیان، وظیفه‌ای ملی است. خیز علمی و توسعه کشور منوط به توجه مسائل معیشتی، امنیت شغلی، خدمات بیمه‌ای و امکاناتی است که برای فرهنگیان باید در نظر گرفت.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه افزود: یک ماه تا آغاز سال تحصیلی باقی است، خواهشمندم در جهت مشکلات فرهنگیان اهتمام جدی داشته باشید و اجازه ندهید این قشر در این شرایط باقی بماند.

وی در تذکری به وزیر دادگستری گفت: ماده 211 برنامه پنجم توسعه به صراحت بر توسعه سامانه یکپارچه ثبت املاک و راه اندازی مرکز ملی داده‌های ثبتی و الکترونیکی کردن کلیه مراحل تاکید دارد ولی متاسفانه به دلیل ضعف مدیریت در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و عدم پیگیری و ساختارهای ناکارآمد، قانون اجرا نشده است.

نماینده دهلران و دره‌شهر در مجلس در تذکر به تعاون، گفت: چاره‌اندیشی میدانی و آنی برای حل مشکل اشتغال وظیفه ملی است. امسال حدود 4000 میلیارد تومان برای ایجاد فرصت‌های شغلی پیش‌بینی شده اما شش ماه از سال مالی گذشت ولی متاسفانه هنوز هیچ اقدام عملی در این جهت نشده است.

انتهای پیام

کد N930765

وبگردی