آفتاب

زارع: حاشیه‌سازی و بیان مطالب تفرقه‌برانگیز مضر منافع ملی است

زارع: حاشیه‌سازی و بیان مطالب تفرقه‌برانگیز مضر منافع ملی است

یک نماینده اصولگرای مجلس تاکید کرد: از آن جا که جامعه ما در این برهه تاریخی نیازمند وحدت درونی و یکپارچگی سیاسی است، حاشیه‌سازی‌ها و بیان مطالبی که دستاویز بیگانگان شود و جامعه را دچار تفرقه کند، مضر منافع ملی است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، رحیم زارع در جلسه علنی امروز یکشنبه در نطق میان دستور با گرامیداشت هفته کرامت و هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان بزرگ انقلاب رجایی و باهنر، روز پزشک را تبریک گفت .

وی با بیان اینکه طبق فرموده مقام معظم رهبری، نظام جمهوری اسلامی از 35 سال گذشته همواره هدف تهدیدها، تحریم‌ها، فشارهای امنیتی و توطئه‌های گوناگون سیاسی بوده است که ملت ایران به این فشارها عادت کرده است، افزود: از آن جا که جامعه ما در این برهه تاریخی نیازمند وحدت درونی و یکپارچگی سیاسی است، حاشیه‌سازی‌ها و بیان مطالبی که دستاویز بیگانگان شود و جامعه را دچار تفرقه کند، مضر منافع ملی است.

این نماینده اصولگرای مجلس همچنین اظهار کرد: در راستای منافع ملی و اهداف عالیه نظام، ضمن تعامل سازنده به عنوان نتیجه گفت‌وگو، اجازه هرگونه نفوذ دشمن و خدشه دار شدن آرمان‌های انقلاب را نخواهیم داد.

به گفته وی، کسانی که به دنبال نفوذ دشمن هستند و می خواهند عزت وشرف ملی را زیر سوال ببرند نااهل انقلاب هستند که به فرموده امام راحل مراقب باشید تا انقلاب به دست نااهلان نیفتد.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس در ادامه با تبریک روز صنعت دفاعی گفت: صنعت دفاعی در هر کشوری برنامه‌های راهبردی‌اش را برای مقابله با تهدید‌های در حال ظهور تنظیم می‌کند، بر همین اساس تهدیدات فراروی ایران در عصر موجود مبتنی بر جنگ‌های مدرن سه بعدی است؛ در این گونه منازعات هیچ خط تمایزی نمی‌توان بین جبهه نظامی و پشت جبهه ترسیم کرد.

ادامه دارد...

کد N930623

وبگردی