آفتاب
15 مهر ماه؛

آخرین مهلت ارسال مقاله به کنگره بین‌المللی بروسلوز

آخرین مهلت ارسال مقاله به کنگره بین‌المللی بروسلوز

دومین کنگره بین‌المللی و ششمین همایش کشوری بروسلوز، 20 تا 22 آبان ماه امسال برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس پژوهشی ایسنا، این کنگره جاری توسط مرکز تحقیقات بیماری‌های عفونی و گرمسیری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با همکاری معاونت امور بهداشتی و معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه، مرکز مدیریت بیماری‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سازمان دامپزشکی کل کشور، دانشگاه‌های علوم پزشکی و مراکز تحقیقاتی کشور در مرکز همایش‌های بین‌المللی امام خمینی(ره) دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می شود.

بررسی تازه‌های درمان، پیشگیری و روش های تشخیص بروسلوز، آشنایی با تازه‌های ایمونوپاتوژنز بروسلوز و نقش مهم سیستم ایمنی در کنترل بیماری، آشنایی با کاربرد روشهای مولکولی در تشخیص بروسلوز، امیدهای آینده در درمان بروسلوز و راه کارهای برخورد با بیماری بروسلوز در ایران، بررسی علل افزایش موارد بروسلوز در ایران و بررسی راه کارهای پیشگیری بیماری در دام و انسان از جمله محورهای این همایش به شمار می‌رود.

محققان علاقمند به شرکت در این کنگره می توانند تا 15 مهر ماه مقالات خود را به پست الکترونیک [email protected] ارسال کنند.

بر اساس این گزارش، علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن ۸-۲۲۴۳۹۹۶۳ تماس بگیرند و یا به وب سایت همایش به نشانی http://idtmrc.sbmu.ac.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

کد N930380

وبگردی