آفتاب
ابوترابی فرد:

ساخت موشک فاتح 313 نمونه‌ای از تحقق ایده قدرت بازدارندگی است

ساخت موشک فاتح 313 نمونه‌ای از تحقق ایده قدرت بازدارندگی است

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ساخت جدیدترین محصول موشکی وزارت دفاع به نام فاتح 313 را به عنوان نمونه بارزی از فعالیت‌های این وزارتخانه جهت تحقق ایده قدرت بازدارندگی دانست و گفت که همین قدرت بازدارندگی یکی از پشتوانه‌های تیم مذاکره کننده بود که از موضع قدرت در برابر قدرت‌های زیاده‌خواه جهان مذاکره کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی‌فردر در نطق پیش از دستور در صحن علنی روز یکشنبه مجلس اظهار کرد: در نگرش راهبردی ایران، موضوع امنیت ملی مهم است و محور اصلی فعالیت‌های انجام شده وزارت دفاع و نیروهای مسلح ایران برای تحقق ایده قدرت بازدارندگی بشمار می‌آید که نمونه بارز آن ساخت جدیدترین محصول موشکی وزارت دفاع به نام فاتح 313 است.

وی با بیان این‌که «حمایت مجلس از برنامه‌ها و صنایع دفاعی بخشی از ضرورت‌های امنیت سازی در کشور است» ابراز امیدواری کرد که مسئولان، دانشمندان و صاحبان فکر و اندیشه با خلق دانش و فناوری‌های نوین به قدرت دفاعی بازدارنده جمهوری اسلامی ایران بیافزایند. همان قدرت بازدارنده‌ای که یکی از مهمترین پشتوانه‌های تیم مذاکره کننده در مذاکرات بود که از موضع قدرت در برابر قدرت‌های زیاده‌خواه جهان مذاکره کرد.

ادامه دارد...

کد N930197

وبگردی