آفتاب

پسر تاکسین شیناواترا جایزه دستگیری بمب‌گذار تایلند را دوبل کرد

پسر تاکسین شیناواترا جایزه دستگیری بمب‌گذار تایلند را دوبل کرد

پسر تاکسین شیناواترا، نخست‌وزیر برکنار شده تایلند میزان جایزه برای دستگیری عامل بمب‌گذاری اخیر در بانکوک را بیش از دو برابر کرد و به 200 هزار دلار رساند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری فرانسه، حمله روز دوشنبه گذشته در یک معبد در بانکوک باعث کشته شدن 20 تن شد که اکثرشان گردشگرهای چینی بودند. این انفجار مرگبار موج گسترده‌ای از وحشت و نگرانی را در این کشور آسیایی که سرمایه‌اش از جذب توریست‌ها تامین می‌شود، به وجود آورد. پلیس معتقد است که این حمله عمدی و با برنامه انجام شد.

هنوز هیچ فردی در این رابطه دستگیر نشده اما مردی با لباس زردرنگ در دوربین‌های مداربسته رویت شده که لحظاتی پیش از انفجار، محل را ترک گفته بود. پلیس بانکوک مبلغ 84 هزار دلار برای دستگیری این فرد در نظر گرفته است.

اما پسر تاکسین شیناواترا، نخست‌وزیر برکنار شده تایلند این مبلغ را دو برابر کرده و خواستار دستگیری هرچه سریعتر این مظنون زردپوش شده است.

وی در این باره گفت: من برای برقراری نظم و حفظ آرامش در کشور و ایجاد اعتماد میان مردم تایلند و خارجی‌هایی که برای گردش می‌آیند، این مبلغ جایزه را دو برابر کرده‌ام تا فرد مظنون هرچه سریعتر دستگیر شود.

پیشتر نیز یکی از اعضای جنبش پیراهن قرمزها وفادار به تاکسین حتی مبلغ جایزه را 335 هزار دلار پیشنهاد کرده است.

تاکسین نیز در توییتر خود نوشت: من این حمله را محکوم کرده و خواستار بازداشت عامل آن هستم.

انتهای پیام

کد N929829

وبگردی