آفتاب

موشه یعالون: شروط حماس برای آتش‌بس در غزه قابل قبول نیست

موشه یعالون: شروط حماس برای آتش‌بس در غزه قابل قبول نیست

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد، بهایی که حماس در مقابل آتش‌بس طولانی مدت در نوار غزه می‌خواهد، قابل قبول نیست.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از سایت اینترنتی محیط، موشه یعالون، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در سخنانی عنوان داشت: بهایی که جنبش حماس جهت برقراری آرامش طولانی مدت در نوار غزه می‌خواهد غیرقابل قبول است و و نمی‌توان با آن موافقت کرد. اوضاع کنونی قابلیت ادامه یافتن را دارد.

وی در مصاحبه با شبکه 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی تاکید کرد: ارتش اسرائیل در مقابل ادامه اقدامات حماس در ساخت تونل‌هایش، بی‌تفاوت نخواهد ماند و ارتش اسرائیل دست به تلاش‌های اطلاعاتی و همچنین عملیاتی می‌زند.

یعالون افزود: عملا آتش بسی از یک سال در جریان است، اما از نظر من این امور همچون نیرنگ‌هایی است که برای تحقق منافع مختلف حماس و طرف‌های دیگر صورت می‌گیرد، اما بهایی که در مقابل سازش می‌خواهند، از نظر من قابل قبول نیست و چیزی وجود ندارد که بر سر آن مذاکره کرد.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی همچنین بر مخالف خود با سازش سیاسی که شامل راهکار تشکیل دو کشور می‌شود، تاکید کرد و گفت: جهان از این راهکار پشتیبانی نمی‌کند.

یعالون همچنین از سربازان اسرائیلی در خیابان‌های کرانه باختری خواست تا در کشتن فلسطینی‌هایی که دست به حمله می‌زنند، هیچ تردیدی به خود راه ندهند.

انتهای پیام

کد N929635

وبگردی