آفتاب
سردار دهقان در مراسم روز صنعت دفاعی:

وزارت دفاع توانایی تولید اقلام مورد نیاز نیروهای مسلح را دارد

وزارت دفاع توانایی تولید اقلام مورد نیاز نیروهای مسلح را دارد

وزیر دفاع گفت: وزارت دفاع توانایی طراحی و تولید تمامی اقلام مورد نیاز نیروهای مسلح را برای پاسخ به تهدیدات محتمل دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر،  سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح صبح امروز در مراسمی که به مناسبت ۳۱ مردادماه روز صنعت دفاعی برگزار شد، گفت: ایران اسلامی به اقتضای ماهیت خود، همواره در معرض توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمن بوده، اما امروز شاهد تغییر در مفهوم تهدید هستیم.

دهقان افزود: امروز تهدیدات شبکه‌ای با مشارکت قدرت‌های بزرگ و منطقه‌ای توسط آمریکا، جنگ‌های نیابتی را در مقابل ما شکل داده تا میزان نفوذ جمهوری اسلامی را محدود کنند.

وزیر دفاع با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح، دولت و ملت همواره درصدد افزودن به قدرت و اقتدار نظام اسلامی هستند، اظهار داشت: امروز ما در حوزه تجهیزات و سازمان در بالاترین سطح هستیم و بهترین وضعیت را برای دفاع از کشور و استقلال سیاسی داریم.

وی خاطرنشان کرد: وزارت دفاع توانایی طراحی و تولید تمامی اقلام مورد نیاز نیروهای مسلح را برای پاسخ به تهدیدات محتمل دارد و توانسته‌ایم با تمرکز بر پروژه‌ها، بازه‌های زمانی تولید محصول را کوتاه کنیم.

سردار دهقان در پایان گفت: فارغ از تمام محدودیت‌ها و تحریم‌های دشمن، دانشمندان ما در وزارت دفاع با به کارگیری ظرفیت کشور، بهترین دستاوردها را داشته و ابزار تحریم را شکسته‌اند.

کد N929576

وبگردی