آفتاب

قسام: در برابر ربوده شدن فلسطینیان در سیناء سکوت نمی‌کنیم

قسام: در برابر ربوده شدن فلسطینیان در سیناء سکوت نمی‌کنیم

گردان‌های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقامت اسلامی فلسطین "حماس" تاکید کرد که هرگز در برابر ربوده شدن چهار شهروند فلسطینی در سیناء به دست افراد مسلح در جریان سفر به مصر سکوت نخواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، سخنگوی گردان‌های قسام شامگاه روز جمعه در سخنانی در پایان رزمایش نظامی این گردان‌ها در مرکز شهر رفح در جنوب غزه اظهار داشت که قسام هرگز در برابر ربوده شدن فلسطینیان در سیناء سکوت نمی‌کند.

وی با اشاره به اینکه به زودی همه به صداقت گفته‌های ما پی خواهند برد، تصریح کرد که قسام کاملا در جریان جزئیات کامل این حادثه قرار دارد و به زودی آن را برای همه برملا خواهد کرد.

این در حالی است که افراد مسلح ناشناس شامگاه روز چهارشنبه پس از حمله به اتوبوس حامل فلسطینیان در نزدیکی گذرگاه زمینی رفح در داخل خاک مصر و تیراندازی به سمت آن، چهار نفر از سرنشینان این اتوبوس را ربوده و به مکان نامعلومی انتقال دادند.

از سوی دیگر، سخنگوی قسام بار دیگر تاکید کرد که این گردان‌ها به وعده خود در خصوص آزادی تمامی اسرای دربند رژیم صهیونیستی وفادار خواهد بود.

وی از تمامی اسرا خواست صبر و بردباری داشته باشند و تاکید کرد که وعده آزادی آنان نزدیک است.

وی تاکید کرد که زمانی که حقایق را رو کنیم، پایه‌های رژیم صهیونیستی به سبب آنچه از صهیونیست‌ها مخفی نگه داشته است به لرزه در می‌آید.

سخنگوی قسام اظهار داشت که مقاومت تا زمانیکه مسجدالاقصی و تمامی اراضی فلسطینی آزاد شود ادامه خواهد داشت و شهادت اعضا و رهبران مقاومت نه تنها ما را تضعیف نمی‌کند بلکه موجب تقویت روحیه و اصرار هرچه بیشتر ما بر ادامه مبارزه با دشمن خواهد شد.

وی همچنین ثبات و پایداری ساکنان رفح که شهدای گرانقدری امثال محمد ابو شماله، رائد عطار و محمد برهوم را به جامعه فلسطین تحویل داده‌اند، ستود.

سخنگوی قسام در استان رفح به قهرمانی‌های مردم این استان در جنگ 51 روزه اشاره کرد و گفت که مقاومت در چنین روزهایی توانست دشمن صهیونیستی را به زانو درآورد.

انتهای پیام

کد N928864

وبگردی