آفتاب

روایت سقای بی ریا از تبرک خانم های هندو با شیشه اتومبیل احمدی نژاد/ حافظه کوتاه (13)

روایت سقای بی ریا از تبرک خانم های هندو با شیشه اتومبیل احمدی نژاد/ حافظه کوتاه (13)

نه تنها استقبال مردمی از سفرهای استانی رئیس دولت نهم که حتی استقبال برون مرزی از وی، از جمله مواردی بود که حامیان محمود احمدی​نژاد به عنوان سند محبوبیت وی از آن یاد می کردند.



به گزارش خبرآنلاين، حجت الاسلام ناصر سقاي بي ريا مشاور محمود احمدي نژاد در امور روحانيت در نيشابور گفته بود: آقاي احمدي نژاد نقل مي کرد که من در اولين سفري که به ازبکستان يا يکي از کشورهاي آسياي ميانه داشتم ديدم استقبال مردمي مثل سفرهاي استاني است و مردم از يک ساعت قبل جمع شده و تکبير مي گويند.

سايت فرارو در گزارشي در 28 تيرماه سال 1386، به نقل از روزنامه اعتماد نوشته بود: بي ريا با تاکيد بر اينکه «ما چه عزتي از اين بيشتر مي خواستيم که احمدي نژاد قلب هاي مردم را متحول کرد» اضافه کرد؛ ايشان(احمدي نژاد) مي گفت که در سفر شانگهاي خانم هاي هندو آمدند و با دست ماليدن بر شيشه اتومبيل رئيس جمهور مي خواستند خودشان را تبرک کنند.

وي در ادامه خطاب به حاضران گفت: به فضل و برکت راي هايي که شما داديد کشتي انقلاب به سرعت حرکت مي کند. سقاي بي ريا که منتقدان رئيس جمهوري را «کوردلان» مي خواند، خاطرنشان کرد: آن کوردلاني که چشم معنا بين شان کور است و نمي توانند بشنوند که فرزند اسلام در سازمان ملل دعاي فرج مي خواند کور باشند.
کد N928781

وبگردی