آفتاب

وزیر دفاع: نیروی های مسلح در کوتاه ترین زمان پاسخگوی هر اقدامی خواهند بود

وزیر دفاع: نیروی های مسلح در کوتاه ترین زمان پاسخگوی هر اقدامی خواهند بود

ایرنا نوشت:

سردار سرتیپ پاسدار حسین دهقان در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته تهران، ضمن تبریک به مناسبت 31 مرداد ماه (روز صنعت دفاعی) و هفته دولت گفت : نیروهای مسلح این توان را دارند که هر نوع تهدیدی را از نظام دفع کنند چرا که در حدی از آمادگی دفاعی و قدرت ازدارندگی برخوردار به سر می برند به گونه ای که می توانند اقدامات دشمنان را پاسخ دهند.

دهقان اضافه کرد: دکترین دفاعی ایران ضمن تاکید بر دفاعی بودن ساختار و تجهیزاتی که در اختیار نیروهای مسلح قرارداده است، قصد تجاوز به هیچ کشوری چه همسایگان یا خارج از منطقه را نداشته است؛ اما هر گونه اقدام در زمین ، دریا و هوا را با پاسخ پشیمان کننده و شکننده ای خواهد داد.

سخنران پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه تهران ادامه داد: ایران هیچ گاه به تهاجم فکر نمی کند و همواره به دفاع تاکید داشته است.

وزیر دفاع ادامه داد: صنایع دفاعی نیز با بهره گیری از اصل خودکفایی در حوزه های هوایی ، دریایی ، زمینی و هوافضا دستاوردهای شایسته و قابل توجهی به دست آورده است؛ چرا که همواره متناسب با تغییر در تهدیدات به وجود آمده با نگاه آینده نگر و یشگیرانه تلاش کرده است موارد مورد نیاز نیروهای مسلح را از ایده تا محصول تولید کند.

2727

 

 

کد N928478

وبگردی