آفتاب

نشست مشترک کمیسیون حقوقی با مسئولان سازمان زندان‌ها برگزار می‌شود

نشست مشترک کمیسیون حقوقی با مسئولان سازمان زندان‌ها برگزار می‌شود

کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در جلسات هفته آینده خود میزبان مسئولان سازمان زندان‌ها هستند تا اقدامات تامینی و تربیتی در زندان مورد بررسی قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا) ،‌ اعضای کمیسیون حقوقی ضمن میزبانی از آن‌ها به بررسی لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان می‌پردازند .

کارگروه حقوق جزای این کمیسیون نیز طرح اصلاح موادی از قانون مجازات اسلامی و کارگروه حقوق عمومی بررسی لایحه تشکیل پلیس قضایی را در دستور کار دارند.

کمیسیون فرهنگی مجلس نیز انتخاب چند نماینده به عنوان عضو ناظر جهت معرفی به مجلس در ستاد امر به معروف و نهی از منکر را در دستور کار خود دارد.

اعضای این کمیسیون همچنین به ادامه بررسی طرح حمایت از مدیریت ، احداث، تجهیز و نوسازی مساجد و نمازخانه‌های کشور می پردازند.

کمیسیون فرهنگی در روز سه شنبه 94/3/6 در سیزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) حضور یافته و نشستی با علما و مسئولین فرهنگی استان خراسان رضوی خواهند داشت.

کارگروه خانواده ، ورزش و جوانان این کمیسیون نیز به تقاضای تعدادی از نمایندگان در مورد اتفاقات پیش آمده در مسابقه پایانی لیگ برتر با حضور وزیر ورزش و جوانان رسیدگی می‌کند.

به گزارش ایسنا ‌کمیسیون کشاورزی ، آب و منابع طبیعی نیز در جلسات هفته آینده خود به ادامه بررسی لایحه حفاظت از خاک و لایحه حفاظت و بهره برداری از منابع ژنتیکی می پردازد.

رسیدگی به درخواست تقاضای تعدادی از نمایندگان در خصوص تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نیرو نیز در دستور کار کمیسیون کشاورزی قرار دارد.

انتهای پیام

کد N928375

وبگردی