آفتاب

بررسی طرح جرم سیاسی در جلسه علنی هفته آینده مجلس

بررسی طرح جرم سیاسی در جلسه علنی هفته آینده مجلس

وزرای تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و کشور جهت پاسخگویی به سوالات دو تن از نمایندگان مجلس در جلسات علنی هفته آینده مجلس شورای اسلامی حاضر می‌شوند.

وزرای تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و کشور جهت پاسخگویی به سوالات دو تن از نمایندگان مجلس در جلسات علنی هفته آینده مجلس شورای اسلامی حاضر می‌شوند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسات روزهای یکشنبه ، سه شنبه و چهارشنبه هفته آینده ضمن میزبانی از این دو وزیر به بررسی طرح جرم سیاسی ، طرح ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان ، طرح حمایت از صنعت برق کشور و طرح توسعه و بهینه سازی آب شرب شهری و روستایی می پردازند.

رسیدگی به طرح الحاق دو تبصره به ماده 241 لایحه قانونی اصلاح قسمتی از قانون تجارت ، طرح جامع جمعیت و تعالی خانواده و طرح اصلاح بند ج ماده 178 قانون برنامه پنج ساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران در دستور کار نمایندگان مجلس قرار دارد.

نمایندگان خانه ملت همچنین به بررسی طرح اصلاح بند ز ماده 44 قانون برنامه پنج ساله پنجم توسعه ، لایحه چگونگی تشکیل و نحوه رسیدگی هیأت های انضباطی نیروهای مسلح ، طرح دائمی شدن قانون اصلاح قانون بیمه اجباری مسئولیت مدنی دارندگان وسایل نقلیه موتوری زمینی در مقابل شخص ثالث و لایحه تاسیس صندوق بیمه همگانی حوادث طبیعی می پردازند.

نمایندگان مجلس طرح جلوگیری از پرداخت دموراژ ( خسارت تاخیر) به کشتی‌ها ، طرح اصلاح تبصره یک ماده 69 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت ، طرح الحاق یک تبصره به قانون احداث پروژه های عمرانی بخش راه و ترابری از طریق مشارکت بانک‌ها بر سایر منابع مالی و پولی کشور را در دستور کار دارند.

گزارش کمیسیون عمران در خصوص بند ی تبصره 2 قانون بودجه سال 1394 کل کشور نیز در جلسات علنی مجلس مورد بررسی قرار می‌گیرد.

مجلس همچنین دو نفر از نمایندگان هر استان را جهت عضویت در هیأت حل اختلاف و رسیدگی به شکایات استان و دو نفر از اعضای کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور، یک نفر از اعضای کمیسیون امنیت و یک تن از اعضای کمیسیون عمران را به عنوان ناظر در شورای ساماندهی مرکز سیاسی و اداری کشور و ساماندهی و تمرکز زدایی از تهران انتخاب می‌کند.

انتهای پیام

کد N928343

وبگردی