آفتاب
محمدرضا باهنر در اجلاس جبهه پیروان:

شورای هماهنگی اصولگرایان شکل می‌گیرد/ برای وحدت از خود تنازل کنیم

شورای هماهنگی اصولگرایان شکل می‌گیرد/ برای وحدت از خود تنازل کنیم

دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه اصولگرایان برای رسیدن به وحدت باید از خود تنازل کنند گفت: شورای هماهنگی اصولگرایان احتمالا تا پایان شهریور تشکیل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر محمدرضا باهنر دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری در اجلاس دبیران استانهای این جبهه با اشاره به شرایط سیاسی کشور پیش از انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در انتخابات مجلس دهم اصلاح طلبان جدی حضور دارند.

نایب رئیس مجلس با تاکید بر ضرورت وحدت اصولگرایان اظهار داشت: اصولگرایان باید در انتخابات آینده با وحدت حضور پیدا کنند. اصولگرایان برای رسیدن به وحدت باید از خود تنازل کنند و بر روی نقاط مشترک تاکید کنند. باید با زبان نرم با یکدیگر سخن بگوئیم.  خط قرمز ما هم فتنه و انحراف است.

دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری در مورد وحدت اصولگرایان و تشکیل شورای هماهنگی اصولگرایان گفت: تلاش ها و گفت و گو های بسیار مهمی در میان اصولگرایان در حال انجام است و امیدواریم تا پایان شهریور ماه ستاد مرکزی شورای هماهنگی اصولگرایان شکل بگیرد.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص برجام تصریح کرد: دیپلمات های ما ۲۰ ماه است با سیاست راهبردی مقام معظم رهبری که نرمش قهرمانانه نام گرفت کار مذاکرات هسته ای را جلو برده اند و در صداقت و امانت داری و تعهد و تخصص تیم مذاکره کننده شک و شبهه ای وجود ندارد.

باهنر بیان داشت: در مورد برجام نظرات مختلفی وجود دارد برخی می گویند مذاکره کنندگان همه چیز را از دست داده اند و برخی نیز معتقدند اگر توافق صورت نمی گرفت دیگر ادامه حرکت و پیشرفت کشور امکان پذیر نبود و هر دو نظر افراط و تفریط است.

نایب رئیس مجلس تاکید کرد: همانطور که مقام معظم رهبری تاکید داشته اند که مذاکرات و برجام نباید مایه اختلافات داخلی شود. این تذکر رهبر معظم انقلاب در واقع حکم حکومتی است.

وی افزود: در برجام تعداد زیادی واژه وجود دارد که نشان می دهد اختلاف نظر ها بالا است و نیاز به ساعتها کار کارشناسی وجود دارد اما این موضوع نباید تبدیل به مجادله و تخطئه شود و اختلاف به پدید آورد.

باهنر خاطر نشان کرد: در مورد برجام در نهایت از کشور یکصدا بلند خواهد شد و تصمیم نهایی در مورد برجام گرفته خواهد شد که آن را تائید و یا رد کنیم.

همچنین در این اجلاس محسن کوهکن رئیس ستاد انتخابات، حبیبی مسئول استانها و بادامچیان نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری در مورد همگرایی اصولگرایان سخنرانی کرده و به چگونگی فعالیت های انتخاباتی و بیان مطالب درون تشکیلاتی پرداختند.

در پایان احمد کریمی اصفهانی مسئول کمیته پشتیبانی در مورد عدم استفاده در امور انتخاباتی از هرگونه پول متعلق به عموم یا پول های مشکوک و کثیف تذکراتی را ارائه کردند.

کد N928205

وبگردی