آفتاب
با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری

خجسته‌: توافق هسته‌ای فرصتی برای ایجاد وحدت است

خجسته‌: توافق هسته‌ای فرصتی برای ایجاد وحدت است

رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور معتقد است توافق هسته‌ای فرصت مناسبی برای ایجاد وحدت در کشور است.

امیر خجسته در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری و تاکید ایشان بر جلوگیری از نفوذ غرب و بیگانگان و سوءاستفاده از توافق هسته‌ای گفت: مقام معظم رهبری بارها در این رابطه تذکر داده‌اند و باید بگویم خوی استکبار و درندگی آمریکا و غرب هیچ‌گاه خاموش نمی‌شود.

وی ادامه داد:‌ این کشورها همیشه به بهانه‌های بشردوستانه وارد کشورها شده‌اند اما نیت‌شان همان خوی استکباری و درندگی بوده است و ما باید با هوشیاری و درنظر گرفتن خطوط قرمز کشورمان با این کشورها رفتار کنیم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس خاطرنشان کرد: آن‌ها همیشه به دنبال این بودند که در کشور ما اختلاف و تفرقه ایجاد کنند که نمونه آن انگلیس تفرقه جو است که در سال‌های بلند به دنبال این کار بوده است، آن‌ها می‌خواهند از هر راهی حتی از راه مذاکره وارد شده و تفرقه بیافکنند و کسی نباید اجازه دهد این اتفاق در کشور ما رخ دهد.

خجسته با تاکید بر اینکه تذکرات رهبری همیشه توطئه‌های غرب را به باد داده است تصریح کرد: این تذکرات باید سرلوحه کار مسئولان قرار گیرد و رمز موفقیت کشور ما در این 30 سال نیز پیروی از منویات رهبری بوده است.

رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور درباره استفاده از فرصت توافق هسته‌ای توسط مسئولین نیز گفت: از این فرصت ابتدا باید در راه وحدت استفاده کرد و نباید اجازه دهیم هیچ‌کس در کشور این وحدت را خدشه دار کند.

وی در پایان اظهار کرد: توافق هسته‌ای می‌تواند فضای خوبی را نیز در زمینه‌های اقتصادی، عمرانی و سرمایه‌گذاری ایجاد کند که قوای سه‌گانه باید از این فضا استفاده لازم را ببرند.

انتهای پیام

کد N928117

وبگردی