آفتاب
در دهه کرامت صورت گرفت؛

اهتزاز پرچم گنبد امام رضا (ع) در سایت فردو

اهتزاز پرچم گنبد امام رضا (ع) در سایت فردو

سایت فردو سازمان انرژی اتمی در ایام سراسر نور و رحمت کرامت میلاد کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) و در آستانه میلاد با سعادت امام رضا (ع) میزبان جمعی از خدام آستان قدس رضوی بود.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، در سلسله برنامه­ ها و جشن­های پیش بینی شده سازمان انرژی اتمی در دهه کرامت، از جمله حضور ریاست سازمان انرژی اتمی به همراه دبیر کمیته امنیت فناوری هسته­ ای در مشهد مقدس و زیارت حرم مطهر حضرت ثامن الحجج (ع)، جمع کثیری از خادمین آستان قدس رضوی در سایت فردو حضور یافتند.

زارعان، معاون سازمان به نمایندگی از طرف دکتر صالحی ضمن استقبال و خوشامدگویی در این بازدید چند ساعته که همراه با معرفی و توضیحات در خصوص علل و عوامل فعالیتهای جمهوری اسلامی ایران در جهت کسب فناوری صلح آمیز هسته­ ای که باعث اقتدار و توانمندی کشور گردیده ضمن پاسخگویی به سئوالات، پیرامون موضوع مذاکرات و برنامه اقدام مشترک (برجام) همراه با کاربردهای صنعت هسته­ ای و تاثیرگذاری آن در سایر صنایع با هدف توسعه کشور همراه با آرمان گرایی، ایثار و دین باوری توضیحاتی ارائه داد.

زارعان تأکید کرد: ائمه اطهار ولی نعمتان ما می­ باشند؛ علی الخصوص حضرت امام رضا (ع) که بیشتر برای ما ایرانیان ولی نعمت هستند و در این سالها در همه برنامه ها و در مشکلات با توسل و توجهمان به این ذوات مقدس توانسته­ ایم مسیر پیشرفت و توسعه را ادامه دهیم و بر مشکلات پیروز شویم.

این برنامه که در این مناسبت همچون جشن با شکوهی در فضای بسیار معنوی و همراه با شور و شعف رضوی همراه بود پرچم مقدس گنبد مطهر علی بن موسی الرضا (ع) در محل سایت فردو در حضور کارکنان خدوم و متخصصین متعهد صنعت هسته­ ای همراه با نوای گرم و ملکوتی مداحان و خدام آستان حضرتش به اهتزاز در آمد.

انتهای پیام

کد N927572

وبگردی