آفتاب
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس:

فرهنگ مصرف، کار و تعاون نهادینه شود

فرهنگ مصرف، کار و تعاون نهادینه شود

نماینده مردم شهرستان‎های دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی گفت: فرهنگ مصرف، کار و تعاون را الگو کار خود قرار بدهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، عباس قائدرحمت در جلسه بررسی اقدامات و فعالیت‎های کمیته امداد امام خمینی(ره)، افزود: شروع کار من به عنوان مددکار در امداد اولین توفیقم بوده است، اکنون هم مددکار افتخاری امداد در مجلس شورای اسلامی هستم که نیازهای مردم را منعکس کنم.

وی تاسیس نهاد مقدس امداد را یکی از اقدامات حکیمانه حضرت امام خمینی(ره) برشمرد و اظهار کرد: هدف کمیته امداد توانمندسازی، شکوفاسازی استعدادها، خروجی‎های مفید جشن خودکفایی مددجویان و تبدیل به مددکار شدن، استفاده از فارغ التحصیلان و کارآفرینان جهت خدمت به مددجویان است.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: موافق خیریه‎ها هستم ولی خیریه‎ها باید قاعده‎مند بوده و سامان‎دهی شوند و سازمان‎های حمایتی باید امر حاکمیتی را اجرا کنند، باید فرهنگ مصرف، فرهنگ کار، فرهنگ تعاون را الگو کار خود قرار بدهیم و بسترها را فراهم کنیم در لایحه دولت و تصویب آن در مجلس بودجه خوبی برای امداد تصویب کردیم و کم نگذاشتیم.

قائدرحمت اضافه کرد: در خصوص وام‎های اشتغال و خودکفایی بین امداد و بهزیستی رقابتی ایجاد کردیم که در جهت جذب سهمیه آنها تلاش مضاعف کنند که بودجه‎ای برگشت نخورد، وظایف امداد و بهزیستی باید تفکیک شود هرکدام به‎طور تخصصی و وجه مشترک آنها باید حل بشود و در این راستا طرحی در مجلس در حال بررسی بوده که حداقل حقوق معیشتی اقشار آسیب‎پذیر و افراد نیازمند تامین شود و خدمت بسیار خوبی برای آنها است.

وی با بیان اینکه از خدمات امداد تقدیر و تشکر می‎کنم و حمایت خود را اعلام می‎دارم، بیان کرد: دستگاه امداد مدیرپرور بوده و می‎توانند به سایر دستگاه‎ها مدیر معرفی کنند چراکه انسان‎ها متعهد و متخصص در امر مدیریت هستند.

انتهای پیام

کد N927529

وبگردی