آفتاب

شکوری راد: حزب اتحاد ملت ایران اسلامی نام مستعار هیچ حزبی نیست

شکوری راد: حزب اتحاد ملت ایران اسلامی نام مستعار هیچ حزبی نیست

یک عضو حزب اتحاد ملت ایران اسلامی گفت: با تدبیر و دوراندیشی مقام معظم رهبری و با درایت و فداکاری و از خودگذشتگی همه جریان های اصلاح طلب خرداد 92 چون ستاره ای در تاریکی شب درخشید و بار دیگر امید به این سرزمین بازگشت.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا)،علی شکوری راد در نخستین کنگره حزب اتحاد ملت ایران اسلامی اظهار کرد: شکل گیری حزبی فراگیر با افقی روشن و برنامه ای دیرپا امکان پذیر نبود مگر با همت و تلاش وافر صدها انسان فرهیخته، دلسوز و با تجربه در سراسر کشور که توانستند با تشکیل پایه های این حزب در سرتاسر کشور حزبی دیگر در تراز اصلاحات را بنا نهند. افرادی که امروز به عنوان اعضای کنگره در این نشست شرکت دارند نماینده همه عزیزانی هستند که در سرتاسر کشور بی ادعا و گمنام آرمان های بزرگ یعنی آزادی، استقلال و جمهوری اسلامی و اهداف اساسی اصلاحات یعنی تقویت جامعه مدنی، توسعه سیاسی و دفاع از حقوق اساسی ملت را سرلوحه اهداف خود قرار دادند.

این فعال سیاسی با بیان اینکه مطمئن هستم این تلاش باعث تقویت بنای اصلاحات و انسجام و توفیق بیشتر همه اصلاح طلبان خواهد شد، ادامه داد: 8 سالی که در دولت نهم و دهم بر این ملت گذشت حدیثی کوچک نیست که در این فرصت کوتاه بتوان به آن پرداخت. حاصل این دوران در تاریخ ملت ایران به شیرینی ثبت نخواهد شد و مسببان این دوران سخت و طاقت فرسا در تاریخ کامیابی های این مرز و بوم جایگاه مناسبی نخواهند داشت. بی تدبیری،‌عوام فریبی، قانونگریزی، ویژه خواری، فساد، هدر رفتن سرمایه های مادی و معنوی کشور حاصل دوران تسلط کسانی بود که ادعا می کردند می خواهند شعارهای انقلاب را زنده کنند اما بیشترین جفا را بر انقلاب روا داشتند.

وی همچنین گفت: اوج این مشکلات پس از حوادث تلخ سال 88 بود. تا آنجا که توانست در همه جا و در هر زمینه ای دوستداران واقعی انقلاب ،‌نظام و نخبگان و کارآمدان را حذف کرد. وحدت ملی را به انشقاق و جدایی سوق داد. کارآیی و کارآمدی نظام اجرایی و سیاسی را کاهش داد که حاصل همه اینها سخت شدن زندگی بر مردم و تحمیل فشارهای بی سابقه در تاریخ این کشور بر این ملت شد. خوشبختانه ظرفیت های بزرگی که در این کشور و در میان طبقات مختلف اجتماعی نهفته است بار دیگر معجزه آفرید و با تدبیر و دور اندیشی مقام معظم رهبری و با درایت و فداکاری و از خودگذشتگی همه جریان های اصلاح طلب خرداد 92 چون ستاره ای در تاریکی شب درخشید و بار دیگر امید به این سرزمین بازگشت.

ادامه دارد

کد N927418

وبگردی