آفتاب

صابری آخرین وضعیت کمیته بررسی مطالبات اقتصادی آموزش و پرورش را تشریح کرد

صابری آخرین وضعیت کمیته بررسی مطالبات اقتصادی آموزش و پرورش را تشریح کرد

عضو هیأت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با تشریح آخرین وضعیت اقدامات کمیته بررسی کننده مطالبات اقتصادی آموزش و پرورش گفت:‌ قرار است تا هفته آینده مسئولان این وزارتخانه پیشنهادات خود را برای اجرایی شدن موضوعات ارائه کنند.

رضا صابری در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره آخرین بررسی‌های کمیته بررسی کننده مطالبات اقتصادی آموزش و پرورش اظهار کرد: متاسفانه تیم دولت همراهی خوبی را با این کمیته ندارد و ما تاکیدمان این است که اگر دولت نسبت به مطالباتی که فرهنگیان داشته‌اند، همراهی نداشته باشند قطعا مجلس ادامه فعالیت کمیته را از دستور کار خود خارج می‌کند و نسبت به پیگیری مطالبات فرهنگیان مسیرهای قانونی دیگری را طی خواهد کرد.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خاطر نشان کرد: نمایندگانی از کمیسیون برنامه و بودجه و کمیسیون اجتماعی نیز در این کمیته عضویت دارند و مبنای تشکیل این کمیته نیز پس از مطرح شدن بحث استیضاح بوده است.

نماینده مردم آزادشهر و رامیان خاطر نشان کرد: مقرر شده تا هفته آینده مسئولان آموزش و پرورش پیشنهادات خود را ارائه کنند و اصل موضوع نیز این است که به لحاظ بودجه‌ای تمهیدات لازم از معاونت برنامه‌ریزی اخذ شود.

انتهای پیام

کد N927337

وبگردی