آفتاب

ماجرای خوابی که برای رای دادن به احمدی نژاد تعریف کردند/ حافظه کوتاه(12)

ماجرای خوابی که برای رای دادن به احمدی نژاد تعریف کردند/ حافظه کوتاه(12)

8 سال پیش از تریبون نماز جمعه از راننده تاکسی ای یاد شد که مادرش متوفی اش به او گفته بود به احمدی نژاد رای بدهد.

به گزارش خبرآنلاين، آيت الله احمد جنتي خطيب جمعه تهران در خطبه هاي روز جمعه 8 تير 1384، اتفاق سوم تير را از مسائل تاريخي انقلاب دانست و افزود: رخداد اين روز بسيار عجيب و غريب بود. در زماني كه عده‌اي باور داشتند انقلاب  از بين رفته و ديگر فايده‌اي ندارد و غربي‌ها و بلندگوهاي آن‌ها در داخل اين مسأله را القاء مي‌كردند و در مقطعي كه خود به خود گرايش به غرب در حال افزايش بود و عدم تقيد به برخي ارزش‌ها و سهل‌انگاري راجع به برخي ارزش‌ها مشاهده مي‌شد، بر خلاف انتظار همه مردم به صحنه آمدند.

جنتي اضافه كرد: چند روز پيش يكي از دوستان مي‌گفت در زمان انتخابات در تاكسي از راننده پرسيدم به چه كسي رأي مي‌دهي؟ او گفت: نمي‌دانم اما مادرم كه چند سال پيش فوت كرده ديشب به خوابم آمده و گفت به احمدي‌نژاد رأي بده، كه از اين نمونه‌ها بسيار است.

آنگونه که ايسنا گزارش داده است، دبير شوراي نگهبان در ادامه‌ سخنانش افزود: خدا به دل‌هاي پاك جوان‌هاي بسيجي، حزب‌اللهي و خط امامي كمك كرد و در شرايطي كه نه حزبي حامي اين دولت بود و نه پولداري از آن حمايت مي‌كرد و هيچ‌يك از جريان‌هاي سياسي تعيين‌كننده نبودند و دخالتي نداشتند، متن مردم احمدي‌نژاد را انتخاب كردند.
کد N927315

وبگردی