آفتاب
نماینده ولی فقیه در سپاه:

توسعه دیانت و اخلاق اسلامی از وظایف حکومت است

توسعه دیانت و اخلاق اسلامی از وظایف حکومت است

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی گفت: همانگونه که دولت اسلامی مسئول سلامتی تغذیه مردم است، موظف به اجرای رعایت حدود پوشش و حجاب نیز هست.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا،حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه در جمع پایوران سپاه نینوای استان گلستان اظهار داشت: پاسدار انقلاب اسلامی باید نخست پاسدار خود سپس پاسدار انقلاب باشد.

وی افزود: پاسدار خود بودن یعنی ضمن رعایت حدود شرعی، حریم عرفی در جامعه را نیز رعایت کند.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی خدامحوری و قانون مداری را از اصول پاسداری سپاه دانست و گفت: اگر شخصی پاسدار خود بود، پاسدار سپاه بود، آن زمان می تواند ادعای پاسداری از انقلاب اسلامی را داشته باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: ملاک مشروعیت رهبری و قانون، خداوند است. این حکومت و حاکمیت تنها به زمان پیامبر(ص) ختم نمی شود. ضمن اینکه پیامبر گرامی اسلام (ص) تنها پیام رسان نبوده اند بلکه ایشان رهبری و اداره حکومت را نیز بر عهده داشتند.

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه توسعه دیانت و اخلاق اسلامی از وظایف حکومت است،گفت: همانطور که دولت مسئول سلامتی تغذیه مردم است، موظف به اجرای رعایت حدود پوشش و حجاب نیز هست.

وی با اشاره به فرموده امام خمینی (ره) که «ولایت فقیه همان ولایت رسول الله (ص) است» خاطرنشان کرد: اختیارات ولی فقیه در اداره حکومت با اختیارات پیامبر (ص)یکسان است. حکم ولی فقیه نیز حُجّیت حکم ائمه (ع) را دارد و تبعیت از ولی فقیه نیز با تبعیت از پیامبر (ص) تفاوتی ندارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه در پایان علت تن دادن آمریکا به مذاکره با ایران را قدرت استراتژیک ایران در منطقه عنوان کرد و گفت: آمریکا به دنبال نفوذ در ایران است.

انتهای پیام

کد N926964

وبگردی