آفتاب

بازدید نتانیاهو از واحدهای ارتش مستقر در مرز با لبنان و سوریه

بازدید نتانیاهو از واحدهای ارتش مستقر در مرز با لبنان و سوریه

نخست وزیر رژیم صهیونیستی از مقر فرماندهی نظامی منطقه شمالی ارتش اسرائیل بازدید کرد و مدعی شد که این منطقه برای مقابله با هرگونه حمله‌ای آماده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نوشته روزنامه عبری زبان معاریو، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به همراه موشه یعالون، وزیر جنگ این رژیم گادی آیزنکوت، رئیس ستاد ارتش و افیف کوخافی، فرمانده عملیاتی منطقه شمالی ارتش اسرائیل از مقر فرماندهی این منطقه دیدار کردند.

فرماندهی منطقه شمالی ارتش اسرائیل مسئولیت حفاظت از مرزهای سرزمین‌های اشغالی با سوریه و لبنان را بر عهده دارد و یکی از مهمترین بخش‌های ارتش رژیم صهیونیستی محسوب می‌شود که با حزب الله لبنان و ارتش سوریه در بلندی‌های اشغالی جولان رو در رو ایستاده است.

بنا به نوشته رسانه‌های اسرائیلی، نتانیاهو در این بازدید "آمادگی ارتش برای مقابله با هرگونه تهدیدی را بررسی و از میزان آمادگی سربازان و افسران ارتش متعجب شد."

وی در این بازدید با اشاره به توافق هسته‌ای ایران مدعی شد: ایران پول‌های بلوکه شده خود را برای تشکیل و تقویت سازمان‌هایی علیه اسرائیل به کار خواهد گرفت.

موشه یعالون نیز با تحسین فعالیت‌های ارتش در مرزهای شمالی سرزمین‌های اشغالی گفت: این فعالیت‌ها به هزاران سرباز اسرائیلی اجازه می‌دهد امنیت را در مرزهای شمالی تامین کنند.

وی در ادامه مدعی شد که ایران عامل تنش و ناآرامی در جولان است و تلاش می‌کند گروه‌هایی را در این منطقه برای اجرای عملیات علیه اسرائیل به کار بگیرد.

انتهای پیام

کد N926611

وبگردی