آفتاب

اسامی ۱۵ کاندیدای مشترک فراکسیون‌های اصولگریان و رهروان برای عضویت در کمیسیون برجام

اسامی ۱۵ کاندیدای مشترک فراکسیون‌های اصولگریان و رهروان برای عضویت در کمیسیون برجام

اسامی ۱۵ کاندیدای مشترک فراکسیون‌های اصولگریان و رهروان برای عضویت در کمیسیون برجام منتشر شد.

به گزارش تسنیم، صفر نعیمی‌رز سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه فوق‌العاده این فراکسیون، گفت: جلسه فوق‌العاده فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس صبح امروز و پیش از جلسه علنی امروز خانه ملت با حضور رئیس و اعضای این فراکسیون به منظور تعیین فهرست نهایی دو فراکسیون اصولگرایان و رهروان برای کمیسیون ویژه برجام تشکیل شد.

وی افزود: در این جلسه، آقایان حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد، جواد جهانگیرزاده، غلامرضا تاجگردون، نقوی حسینی و منصوری آرانی از سوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس در کمیسیون ویژه بررسی برجام انتخاب شدند.

سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس در ادامه، اظهار داشت: در بخش دیگری از این جلسه آقایان علاء‌الدین بروجردی، محمدمهدی زاهدی، محمداسماعیل کوثری، مسعود پزشکیان و منصور حقیقت‌پور به عنوان اعضای توافقی دو فراکسیون اصولگرایان و رهروان ولایت برای عضویت در کمیسیون ویژه بررسی برجام انتخاب شدند.

نعیمی‌رز تصریح کرد: در ادامه این جلسه آقایان علیرضا زاکانی، مهردادبذرپاش، حسین نجابت، ابراهیم کارخانه‌‌ای و حجت‌الاسلام سیدمحمود نبویان از سوی فراکسیون اصولگرایان مجلس برای عضویت در کمیسیون ویژه بررسی برجام انتخاب شدند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: این لیست 15 نفره برای عضویت در کمیسیون ویژه بررسی برجان از سوی دو فراکسیون رهروان ولایت و اصولگرایان به صحن علنی مجلس معرفی شده‌اند.
27213

 

کد N926236

وبگردی