آفتاب

نیکفر: دولت اقتصاد مقاومتی را در دستور کار قرار دهد

نیکفر: دولت اقتصاد مقاومتی را در دستور کار قرار دهد

مسئول واحد تشکیلات جامعه اسلامی مهندسین اولویت اصلی دولت را در دو سال آینده اجرای اقتصاد مقاومتی می‌داند.

احمد نیکفر در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایسنا در آستانه هفته دولت اظهار کرد: در دو سالی که از عمر دولت یازدهم باقی مانده روشن است که سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در اجرای اقتصاد مقاومتی باید در دستور کار دولت قرار گیرد و هیچ مسئله دیگری نباید این برنامه را به حاشیه براند بلکه همه اقدامات دولت باید در راستای اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی باشد.

وی با بیان اینکه اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی راهکارهای متعددی دارد افزود: دولت باید بر تولید داخلی و حمایت از تولید داخل تکیه کند ضمن اینکه مصرف تولیدات داخلی، ایجاد اشتغال مولد،‌کنترل واردات، حمایت از صادرات ،‌جلوگیری از خام فروشی و... از دیگر اقداماتی است که می تواند در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و به نتیجه رسیدن آن کمک کند.

مسئول واحد تشکیلات جامعه اسلامی مهندسین در پایان گفت: دولت در تهیه برنامه ششم توسعه نیز باید اقتصاد مقاومتی را در نظر بگیرد. اگر همت و عزم ملی در کشور وجود داشته باشد،‌تیم اقتصادی دولت با همکاری مردم می تواند در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی موفق باشد. البته همکاری و همدلی مردم یک شرط است؛ دولت باید بتواند مردم را قانع کرده و در مقابل انتقادات موضع مناسبی بگیرد.

انتهای پیام

کد N926158

وبگردی