آفتاب

تاکید اسماعیلی بر افزایش نظارت‌های مدیریتی

تاکید اسماعیلی بر افزایش نظارت‌های مدیریتی

رییس دادگستری استان تهران، بر انجام بازدیدهای دوره‌ای و افزایش نظارت‌های مدیریتی تاکید کرد.

رییس دادگستری استان تهران، بر انجام بازدیدهای دوره‌ای و افزایش نظارت‌های مدیریتی تاکید کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، غلامحسین اسماعیلی در نهمین نشست شورای معاونین دادگستری استان تهران با تبریک دهه کرامت و ولادت باسعادت حضرت معصومه (س) و ثامن الحج آقا علی ابن موسی الرضا (ع) و گرامیداشت سالروز ورود شکوهمند آزادگان سرافراز به میهن اسلامی اظهار کرد: آزادگان عزیز و شهدای گرانقدر و خانواده‌های معظم آن ها و همچنین جانبازان دلاور حق عظیمی به گردن همه ما دارند و امروز عزت و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون ایثارگری‌ها و فداکاری‌های این بزرگواران است.

وی ادامه داد: به امید اینکه در سنگر مقدس عدالت، سربازان مخلصی برای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و خدمتگزاران دلسوزی برای نظام اسلامی باشیم.

اسماعیلی گفت: رسیدن به سعادت دنیوی و اخروی کار سختی نیست و با استفاده از آموزه های دینی در این رابطه و عمل کردن به آن ها می توان به سهولت به هدف مقدس فوق دست یافت.

رییس دادگستری استان تهران ضمن تاکید بر رفع اشکالات موجود در سیستم سمپ با توجه به آثار و عوارض سوء آن به عملکرد آماری سطوح مختلف دادگستری استان تهران اشاره کرد و افزود: لازم است کلیه سرپرستان مجتمع های قضایی و نواحی دادسرای تهران و همچنین اعضاء شورای معاونین مطابق برنامه ریزی به‌عمل آمده از طریق معاونت های آموزشی و آمار و انفورماتیک به سرعت در خصوص سیستم سمپ آموزش های تکمیلی دیده و به ابعاد آن مسلط شوند تا از این راه بتوانند بر مجموعه های قضایی تحت مدیریت خود نظارت کارآمدتری داشته باشند.

رئیس کل دادگستری استان تهران آنگاه به مشکل عمده کمبود منابع انسانی اعم از قاضی و کارمند اشاره کرد و افزود: بحمدالله اقدامات مثبتی در این راستا صورت گرفته که امید است با مساعدت های همیشگی ریاست محترم قوه قضائیه و سایر مدیران ستادی قوه و پیگیری های مجدانه مدیریت استان پس از سیر مراحل قانونی و رفع موانع موجود در آینده ای نه چندان دور شاهد پیشرفت های قابل توجهی در این عرصه باشیم.

اسماعیلی در پایان سخنان خود به اهمیت تحقق کامل برنامه اجرایی سال 1394 دادگستری استان تهران اشاره و اظهار کرد: مهم‌ترین شاخصه‌های این برنامه، افزایش نظارت های مدیریتی و ارتقاء سلامت اداری است و انجام بازدیدهای دوره‌ای اعضاء شورای معاونین با یک برنامه ریزی درست و تاثیرگذار می تواند در جهت رسیدن به اهداف یاد شده نقش حیاتی ایفا کند؛ لذا بر استمرار این نوع بازدید های مدیریتی همچنان تاکید می‌شود.

در ادامه، پس از طرح اخبار مهم از سوی تعدادی از اعضاء شورای معاونین مطابق با دستور کار جلسه یعنی ارائه گزارش بازدیدهای ماهانه از واحدهای قضایی استان، مراتب به دقت بررسی و پیرامون جوانب مختلف آن بحث و تبادل نظر لازم به‌عمل آمد.

انتهای پیام

کد N925741

وبگردی