آفتاب

نامه «پیرموذن» به «جهانگیری» درباره «حیران»

نامه «پیرموذن» به «جهانگیری» درباره «حیران»

نماینده مردم اردبیل در پی موضوع زمین‌خواری در گردنه حیران به معاون اول رییس‌جمهور نامه نوشت.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در بخش‌هایی از نامه کمال‌الدین پیرموذن به اسحاق جهانگیری آمده است:

همان‌طوری که استحضار دارید مبارزه قاطع بافساد مالی و اقتصادی موجب امید و آرامش خاطر ملت می‌شود. کدام وجدان پاک است که از مفاهیم برجسته عدالت و سلامت احساس غرور و اشتیاق ننماید و چه غم‌انگیز خواهد بود اگر این مفاهیم در گذرگاه‌های تنگ و کوتاه ذهن نااهلان انقلاب،‌ مدیحه سرایان، فرصت‌طلبان، مفسدین و همفکران و مشترکین آنان، گرفتار و بی‌اثر شوند.

زمین‌خواران، کوه و جنگل خواران، رانت خواران، اختلاس گران، رشوه پردازان و رشوه گیران، سوءاستفاده کنندگان از موقعیت قدرت و کسانی که با چهره‌های ظاهرالصلاح و یا پنهان شدن در پشت عناوین دینی، انقلابی و فرهنگی، بر چهره اسلام و انقلاب خدشه وارد ساخته و به بیت‌المال ملت و سرمایه ارزشمند اجتماعی کشور آسیب می‌رسانند بایستی به جد مورد مواخذه و برخورد قاطع نظام قرار گیرند.

برخورد بدون تبعیض و شعاری با عموم مفسدین اقتصادی و حاکمیت قانون، شعار و خواست مردم کشورمان است.

ضمن تشکر از مساعی و توجه حضرتعالی و هیأت رسیدگی به مفاسد اقتصادی در مبارزه با زمین خواری و کوه و جنگل خواری و با توجه به مذاکرات و موارد مطروحه نماینده مکرم رهبری در استان اردبیل و امام جمعه اردبیل و اینجانب، خواهشمند است دبیرخانه ستاد هیأت رسیدگی به مفاسد اقتصادی، موارد تکان دهنده مورد بازرسی قرار گرفته را به جد رسیدگی و ترتیب برخورد قاطع، قانونی و علی‌وار فراهم آورند.

ناحیه زرخیز و با استعداد حیران و سایر عرصه‌های زیست محیطی و جنگل‌های این دیار را نااهلان مفسده جو و دنیاطلب تاراج کرده و حیران ما گشته ویران.

پیرموذن هم‌چنین در بخش پایانی نامه خود مستنداتی را همراه با اسامی موثر در تخلف گردنه حیران افشاء کرده است.

انتهای پیام

کد N925439

وبگردی