آفتاب
نماینده علی‌آباد کتول پیشنهاد داد،

تدبیر مجلس و دولت برای اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاهی

تدبیر مجلس و دولت برای اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاهی

یک عضو کمیسیون کشاورزی مجلس در تذکر به رییس‌جمهور و وزیر کار خواستار رفع موانع پرداخت وام اشتغال به جوانان شد و خواستار تصمیم‌گیری مجلس و دولت برای رفع موانع بیکاری فارغ‌التحصیلان دانشگاهی شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایسنا، رحمت‌الله نوروزی در نطق میان دستور امروز مجلس با تبریک سالروز ورود آزادگان و میلاد حضرت فاطمه معصومه (ع) گفت: امیدوارم دولت و مجلس توجه بیشتری به حل مشکلات آزادگان داشته باشند.

وی هوشیاری مسئولان و وحدت مردم را مانع از موفقیت دشمنان ایران اسلامی دانست و افزود: در سایه مقام معظم رهبری، همدلی و همزبانی ملت و دولت باید محور کار قرار گیرد از این رو بر خود لازم می‌دانم از تلاش‌های صادقانه و شبانه‌روزی تیم مذاکره کننده هسته‌ای تشکر کنم. امیدوارم این تلاش‌ها راهگشای مشکلات مردم باشد.

نماینده مردم علی‌آباد کتول خواستار برنامه‌ریزی صحیح برای حل مشکلات مردم در چارچوب اقتصاد مقاومتی شد.

وی در تذکری به رییس‌جمهور خواستار حل موانع و مشکلات گردشگری استان، وضعیت جزیره آشوراده، پتروشیمی و راه‌آهن گرگان – گنبد که از سال 1385 گلنگ احداث آنها بر زمین زده شده است، شد.

نوروزی در تذکری به وزیر آموزش و پرورش و رییس‌جمهور خواستار توجه به وضعیت استخدامی معلمان حق‌التدریس و مربیان پیش‌دبستانی‌ها که 4 شب مقابل مجلس خوابیده‌اند، شد.

این عضو کمیسیون کشاورزی از وزیر کشور و جهاد کشاورزی و استانداران گلستان و سمنان خواست تا الحاق شیرین‌آباد به علی‌آباد کتول و جدایی از استان سمنان و انتقال آب از این منطقه به شاهرود که از دهه 80 در جریان است را تعیین تکلیف کنند تا این اتفاق نیفتد.

نماینده مردم علی‌آباد کتول در مجلس با انتقاد به وزیر نیرو،‌گفت: با چه کنم چه کنم نمی‌توان مشکل کم آبی استان‌ها را حل کرد. با وجود قول‌های وزیر و تعلیق استیضاح ولی هنوز هیچ اقدامی در این جهت انجام نشده است. هیچ اقدامی برای اصلاح شبکه انتقال آب علی‌آباد و فاضل‌آباد نشده است. تقاضای به جریان افتادن مجدد استیضاح وزیر را داریم.

وی افزود: به جای انتقال آب به گرگان، آب به سایر شهرها و استان‌ها انتقال داده می‌شود. چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است.

انتهای پیام

کد N925150

وبگردی