آفتاب

پربیننده های سیاسی دوشنبه:درخواست رحیمی از هاشمی/نظر جزایری درباره اژه ای/رفتارسیاسی شورای نگهبان

پربیننده های سیاسی دوشنبه:درخواست رحیمی از هاشمی/نظر جزایری درباره اژه ای/رفتارسیاسی شورای نگهبان

سایت موسسه مطالعات تاریخ معاصر ایران با حسن غفوری فرد درباره شهید حسن آیت،دولت میرحسین موسوی و ...گفت وگویی انجام داده است.

غفوری فرد گفت:آیت تسلط بالایی که به تاریخ صد ساله اخیر ایران داشت. من به این موضوع علاقه زیادی داشتم وحتی سؤالاتم را از ایشان می‌پرسیدم! شهید آیت به تمام معنا ولایتمدار بود و برای تصویب اصل ولایت فقیه در مجلس خبرگان، خیلی زحمت کشید. در مورد تصویب فرماندهی کل قوا توسط ولی‌فقیه هم تلاش زیادی کرد. اینجا را ببینید.

ماجرای درخواست رحیمی از مهدی هاشمی در زندان

مهدی هاشمی برخلاف نقل‌قول‌ها، شب اول زندان را در سوئیت محمدرضا رحیمی در بند ٢٤١ اوین گذرانده است. شبی که البته فرصت مناسبی را برای معاون‌اول دولت احمدی‌نژاد فراهم کرده تا درخواست‌هایی را از مهدی داشته باشد و خواهان پیگیری آنها شود. اینجا را ببینید.


کیهان نوشت:ساکتین فتنه را به دو گروه می‌توان تقسیم کرد اول آنان که می‌دانستند و درک می‌کردند، فتنه‌گران چه توطئه‌ای علیه نظام تدارک دیده و به میدان آورده‌اند، ولی با این وجود ساکت مانده و موضعی نگرفته بودند. سکوت این عده بی‌تردید به مفهوم حمایت از فتنه‌ آمریکایی اسرائیلی 88 است. اینجا را ببینید.

سایت الف نوشت:حمید رضا مقدم‌فر[معاون پیشین فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی] در واکنش به یادداشت روز روز گذشته کیهان به قلم حسین شریعتمداری یادداشتی منتشر کرد. اینجا را ببینید.

نظر شهرام جزایری درباره مهدی هاشمی، عمان، کروبی، اژه ای و...

شهرام جزایری در گفت و گوی مبسوطی که با باشگاه خبرنگاران جوان داشته، نظر خود را درباره چند موضوع را در یک جمله گفته است. از جمله کروبی، مهدی هاشمی. اینجا را ببینید.

 ضرغامی سابقه رفاقت سه دهه‌ای با محمود احمدی‌نژاد دارد. همان زمان که دانشجویان خط امام از دیوار سفارت بالا می‌رفتند٬ ضرغامی و احمدی‌نژاد دیرتر به صحنه رسیدند و بعد که دانشجویان خط امام در پست‌های حکومتی قرار گرفتند، دود این دیر رسیدن بیشتر به چشمشان رفت٬ اما زمانی که ورق برگشت و خط امامی‌های دهه شصت بدل به اصلاح‌طلبان دهه هفتاد شد، زمان انتقام آن نادیده گرفتن فرا رسید. اینجا را ببینید.

گزاره ای مهم از زبان سخنگوی شورای نگبهان

سخنگوی شورای نگهبان گفت: بهتر است اعضای شورای نگهبان مثل مقام معظم رهبری انتخاب‌های سیاسی خود را مخفی کنند و فقط در ورق رأی آن را نشان دهند و در تریبون‌ها، انتخاب‌های سیاسی خود را فریاد نزنند. اینجا را ببینید.

یک پایگاه خبری آمریکایی با اذعان به بالا بودن توان دریایی ایران اعلام کرد: نیروی دریایی آمریکا برای مقابله با تهدید قایق‌های تندروی ایران موشک هل فایر را آزمایش کرد. اینجا را ببینید.

/212 17

کد N924692

وبگردی