آفتاب
تحولات سوریه؛

۱۰ کشته در حمله خمپاره‌ای به حلب/ هلاکت ۶ تکفیری در الزبدانی

۱۰ کشته در حمله خمپاره‌ای به حلب/ هلاکت ۶ تکفیری در الزبدانی

کشته و زخمی شدن ۲۷ غیرنظامی سوری در جریان حمله خمپاره ای به استان حلب و هلاکت شش عنصر تکفیری در شهر استراتژیک الزبدانی از مهم ترین تحولات سوریه به شمار می رود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری سانا، منطقه «الحمدانیه» واقع در حومه استان حلب سوریه امروز دوشنبه هدف حملات خمپاره ای تروریست های داعش و جبهه النصره قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، در جریان این حملات، ۱۰ نفر کشته و ۱۷ تَن دیگر به شدت زخمی شدند که حال شماری از آنها وخیم گزارش شده است.

از سوی دیگر، ارتش و نیروهای مردمی سوریه به عملیات خود علیه تکفیریها در شهر الزبدانی ادامه دادند.

شاهدان عینی اعلام کردند که در جریان این عملیات در مناطق غربی الزبدانی، شش عنصر تکفیری به هلاکت رسیده و شماری دیگر نیز زخمی شدند.

در همین حال، جنگنده های سوری منطقه «المقالع» واقع در شهر تاریخی تدمر را هدف حملات هوایی قرار دادند که به دنبال آن شماری از تروریست های تکفیری به هلاکت رسیدند.

از سوی دیگر، از شب گذشته تاکنون منطقه «الدوره» واقع در شهر تاریخی تدمر نیز صحنه درگیری های شدید میان ارتش و نیروهای مردمی سوریه با تروریست های تکفیری است.

رسانه های سوری از تسلط ارتش این کشور بر اتاق عملیات تروریست های تکفیری «أحرار الشام» در شهر استراتژیک الزبدانی خبر می دهند.

کد N924569

وبگردی