آفتاب
سعیدی:

پیام کاروان‌های زیر سایه خورشید محبت و ولایت اهل بیت(ع) است

پیام کاروان‌های زیر سایه خورشید محبت و ولایت اهل بیت(ع) است

تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) گفت: هدف اصلی حضور کاروان‌ها در سراسر جهان ابلاغ پیام محبت و ولایت اهل بیت (ع) است.

تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) گفت: هدف اصلی حضور کاروان‌ها در سراسر جهان ابلاغ پیام محبت و ولایت اهل بیت (ع) است.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، اعضای کاروان رضوی ضمن حضور در حرم مطهرحضرت معصومه(س)، با آیت‌الله سعیدی تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) دیدار کردند.

آیت‌الله سعیدی نیز ضمن خیرمقدم به اعضای کاروان و تقدیر از تلاش میزبان برنامه‌های کاروان، هدف اصلی از حضور این کاروان‌ها را ابلاغ پیام محبت و ولایت اهل بیت (ع) به سراسر جهان عنوان کرد.

در پایان از سوی اعضای کاروان نشان حرم امام هشتم و هدایایی به عنوان یادبود به تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت(س)اهداء شد.

در این دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی ضمن ابراز خرسندی از توفیق حضور در شهر مقدس قم و زیارت بارگاه نورانی حضرت فاطمه معصومه(س)، به تشریح اهداف سفر کاروان‌های زیر سایه خورشید به نقاط مختلف پرداخت.

کاروان رضوی در گلزار شهدای شیخان

در نخستین روز حضور کاروان رضوی در قم اعضای این کاروان در گلزار شهدای شیخان حضور یافتند. اعضای کاروان ضمن حضور بر سر مزار تعدادی از علمای بزرگ مدفون در این گلزار همچون مرحوم میرزای قمی، میرزا جواد آقا ملکی تبریزی و علمای دیگر، نسبت به مقام شامخ شهدای آرمیده در آن مکان ادای احترام کردند.

در ادامه این مراسم اعضای کاروان به دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری رفتند و ضمن ابلاغ سلام و تحیت اعضای کاروان به محضر رهبر معظم انقلاب، نشان حرم آقا علی بن موسی الرضا(ع) را به ایشان اهدا کردند.

حضور کاروان رضوی در آیین خطبه خوانی حرم حضرت معصومه(س)

در روز ولادت با سعادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س)، خادمان و سفیران آستان قدس رضوی در آیین خطبه خوانی حرم مطهر حضور پیدا کردند.

در آیین خطبه خوانی حرم مطهر حضرت معصومه(س)که با حضور انبوه زائران و مجاوران همراه بود، علمای اعلام و روحانیون، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی رییس دفتر مقام معظم رهبری، آیت الله سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، مقامات و مسئولین استانی، کاروان زیر سایه خورشید و خادمان بارگاه ملکوتی حضرت فاطمه معصومه(س) حضور داشتند.

در این مراسم پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید، تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) ضمن تبریک ایام دهه کرامت به بیان فضائل و کرامات حضرت فاطمه معصومه(س) پرداخت.

پس از آن احمد واعظی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به مدیحه سرایی پرداخت و در انتهای برنامه خادمان و مدعوین و انبوه زائرین و مجاورین جهت عرض تبریک با دسته‌های گل به سمت ضریح مطهر حضرت فاطمه معصومه(س)مشرف شدند.

کاروان رضوی در بیمارستان حضرت ولی عصر(عج)

در ادامه برنامه‌های کاروان زیر سایه خورشید در شهر قم خادمان و سفیران آستان قدس رضوی با حضور در بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) قم با بیماران و کادر بیمارستان دیدار کردند.

در این دیدار، اعضای کاروان با حضور در بخش‌های مختلف بیمارستان دقایقی با بیماران بستری هم سخن شده و ضمن آرزوی بهبود و سلامت برای آنان و توزیع نبات و نمک متبرک حرم مطهر رضوی، پرچم بارگاه رضوی را به بالین بیماران بردند.

در این مراسم یکی از خادمین رضوی با قرائت صلوات خاصه حضرت رضا(ع) حال و هوای خاصی به محفل بیماران و همراهان آنان بخشیده و دلها را متوجه حرم مطهر رضوی کردند.

انتهای پیام

کد N924370

وبگردی