آفتاب

سیسی تامین امنیت انتخابات پارلمانی توسط نیروهای مسلح را خواستار شد

سیسی تامین امنیت انتخابات پارلمانی توسط نیروهای مسلح را خواستار شد

رئیس‌جمهوری مصر با تاکید اینکه پارلمان جدید این کشور تا پایان سال جاری میلادی تشکیل خواهد شد، از نیروهای مسلح این کشور و پلیس تامین امنیت انتخابات را خواستار شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به نقل از، "عبدالفتاح سیسی"، رئیس‌جمهوری مصر در نوزدهمین همایش فرهنگی نیروهای مسلح این کشور با اشاره به روابط استراتژیک مصر با کشورهایی همچون آمریکا، روسیه، چین و فرانسه و تاکید بر تمایل قاهره برای برقراری روابط متعادل با همه کشورهای جهان، گفت: پارلمان جدید تا پایان سال جاری میلادی تشکیل خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه آراء درست می‌تواند نقطه آغازی برای آینده بهتر کشور باشد، اظهار داشت: مسئولیت تامین امنیت انتخابات آتی و حفظ جان رای دهندگان و تشویق آنان به مشارکت، بر عهده نیروهای مسلح و پلیس خواهد بود.

سیسی در ادامه با تقدیر از نقش نیروهای مسلح در حمایت از کشور، منطقه و جهان، به تلاش‌های مداوم آنان در کنار دیگر دستگاه‌های دولتی و نقش آنان در تحقق دستاوردهای بزرگ پرداخت.

رئیس جمهوری مصر در ادامه افتتاح پروژه کانال جدید سوئز را نشان‌دهنده یک رویکرد عالی و الگویی برای اجرای دیگر پروژه‌های ملی دانست و از پروژه ارتقای کیفی بندر "پورت سعید" تا اکتبر سال 2016 خبر داد.

انتهای پیام

کد N924300

وبگردی