آفتاب

حداد عادل:پیوند روحانیت با ارتش موفق‌تر از پیوند روحانیت بادانشگاه بوده‌است

حداد عادل:پیوند روحانیت با ارتش موفق‌تر از پیوند روحانیت بادانشگاه بوده‌است

مهر نوشت:

غلامعلی حداد عادل نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در «پنجمین همایش اندیشه و قلم ارتش» گفت: درخواست می‌کنم همه کسانی که یک بخشی از این کشور را مدیریت می‌کنند، روزی که فرصت پیدا کردند، تجربه مدیریتی خود را بنویسند؛ اگر هر یک از وزرا بعد از اینکه مسئولیت خود را به فرد دیگری تحویل می‌دهند، اندیشه‌ها و تجربیات خود را مکتوب کنند و یا هر استانداری در هر استانی تجربیات خوب و روزهای تلخ و شیرین و چالش‌های خود را بنویسد، پایه عظیمی برای دیگران پدید می‌آید.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای پرورش اندیشه و قلم در ارتش باید سعی کرد که محیط ارتش به رشد فکر و قلم کمک کند، خاطرنشان کرد: در دوران قبل از انقلاب تعمد داشتند که در ارتش کسی فکر نکند، اما امروز اقتدار نظام ما به این است که نیروهای نظامی با فکر روشن، محکم و قوی باشند.

وی افزود: در دانشکده‌های افسری به ادبیات فارسی، کتاب و هنر سخنوری توجه می‌شود، اما اگر می‌خواهیم در میان ارتشی‌ها، نویسنده به لحاظ کمی و کیفی بیشتر شود، باید در دانشکده‌های افسری کتاب و کتابخوانی را ترویج کنیم.

حداد عادل گفت: در جمهوری اسلامی ایران و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، روحانیت با دو قشر پیوند خورد؛ پیوند روحانی با دانشگاه و پیوند روحانی با ارتش که تردیدی نیست ما در پیوند روحانی با ارتش موفق‌تر از پیوند روحانی با دانشگاه بودیم.

27214

 

کد N923964

وبگردی