آفتاب

ادعای تلویزیون رژیم صهیونیستی: ارتش، خود را برای حمله زمینی به سوریه آماده می‌کند

ادعای تلویزیون رژیم صهیونیستی: ارتش، خود را برای حمله زمینی به سوریه آماده می‌کند

ایسنا نوشت:

ارتش رژیم صهیونیستی اخیرا رزمایش و مانورهای نظامی گسترده‌ای را در بلندی‌های اشغالی جولان برگزار کرد که حمله زمینی محدود به خاک سوریه نیز یکی از محورهای اصلی این رزمایش‌ها بوده است.

 به گزارش شبکه المیادین به نقل از شبکه دوم تلویزیون رژیم صهیونیستی، ارتش صهیونیستی در حال بررسی حمله زمینی محدود به سوریه در پاسخ به تیراندازی‌های اخیر از خاک این کشور به اراضی اشغالی است.

منبع مذکور تصریح کرد که ارتش رژیم صهیونیستی اوضاع جبهه شمالی را پرتنش و ناامن توصیف کرده است و با توجه به حضور برخی گروه‌های افراطی که بعضا دارای سلاح شیمیایی نیز هستند، هر لحظه ممکن است درگیری‌هایی در این منطقه صورت گیرد. به همین منظور، ارتش خود را برای هر سناریویی آماده می‌کند. البته برخی منابع امنیتی صهیونیستی احتمال حمله زمینی به سوریه را بسیار ضعیف دانسته‌اند.

شبکه دوم تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ارتش در حال آماده سازی خود برای نبرد احتمالی دیگری با حزب الله لبنان است، به ویژه اینکه دکترین جنگی حزب الله طی سال‌های گذشته بر ضرورت حمله به "اسرائیل" در داخل اراضی اشغالی تاکید دارد و بر همین اساس، ارتش صهیونیستی ضمن برگزاری مانورهای نظامی، در حال تخلیه شهرها و شهرک‌های صهیونیست نشین نزدیک به مرزهای سوریه و لبنان است.

با توجه به تجربه تلخ رژیم صهیونیستی از حمله زمینی به غزه و لبنان، بعید است این رژیم دست به حماقت دیگری بزند و به فکر حمله زمینی به سوریه باشد.

52261

کد N923701

وبگردی