آفتاب

کمک میلیونی فولاد خوزستان برای زندانیان غیرعمد

کمک میلیونی فولاد خوزستان برای زندانیان غیرعمد

اعضای شرکت فولاد خوزستان به‌منظور مشارکت در آزادی زندانیان غیرعمد این استان مبلغی معادل 700 میلیون ریال به ستاد دیه اهدا کردند.

اعضای شرکت فولاد خوزستان به‌منظور مشارکت در آزادی زندانیان غیرعمد این استان مبلغی معادل 700 میلیون ریال به ستاد دیه اهدا کردند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، هاشم‌نیا مدیرعامل ستاد دیه شعبه استان خوزستان در دیدار با مدیرعامل و مدیران ارشد و معاونین بخش‌های مختلف شرکت فولاد با تاکید بر موضوع پیشگیری گفت: با توجه به کمک‌های ارزشمند مردمی و مساعدت‌های مسئولان دلسوز نهادهای دولتی و شرکت‌های خصوصی در امر جلب مشارکت‌های مردمی نسبت به سال‌های گذشته با رشد خوبی همراه بودیم، اما چه خوب است در راستای کاهش حداکثری زندانیان غیرعمد با مشارکت این نهادهای دولتی و مردمی ضرورت رعایت قوانین و مقررات جامعه در قالب برنامه‌های آموزش نیز تبیین شود.

هاشم‌نیا با تقدیر از اقدام مدیران این مجموعه در اختصاص بخشی از حقوق ماهیانه‌ خودشان به منظور دستگیری از مددجویان تحت حمایت ستاد دیه افزود: برای کاهش ورودی به زندان و عدم بازگشت زندانیان آزاد شده ما به ایده‌ها و اقدامات پیشگیرانه بیش از هر موعدی نیازمندیم که امید است با همکاری بیش از پیش این مجموعه با برگزاری مراسم و جشن‌های عمومی در کنار جلب مشارکت‌ها و جذب کمک‌های نقدی از کمک‌های معنوی و فکری دوستان نیز بی‌بهره نباشیم.

وی با تشریح آخرین اقدامات انجام شده در این نهاد مردمی اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان سال جاری خیرین این استان با برگزاری 20 جشن گلریزان مبلغی معادل 42 میلیارد ریال برای آزادی زندانیان نیازمند و آبرومند اهدا کردند که به اتکای این اعتبار ده‌ها سرپرست خانواده و زنان محکوم مالی از بند حبس رهایی یافتند.

مدیرعامل ستاد دیه شعبه استان خوزستان خاطرنشان کرد: اکنون 454 زندانی مرد و 8 زندانی زن به دلایل مالی و محکومیت‌های دیه ناشی از حوادث رانندگی و کارگاهی در زندان‌های خوزستان به سر می‌برند که برای آزادی این افراد به قلوب و قدم‌های سرشار از مهر هم استانی‌های نوع دوست خوزستانی نیازمندیم.

انتهای پیام

کد N923692

وبگردی